„Je krize, nejsou prostředky.“ Co s touto výmluvou potenciálních klientů?

Vytisknout

Názory na to, jestli světová ekonomika prochází recesí, jestli se k ní blíží nebo jestli se z ní naopak vzpamatovává, se různí. Objektivně lze však s jistotou říci, že v každém případě budou potenciální zákazníci výmluvu o zlých časech za jakékoliv situace používat k tomu, aby odmítali nabídky prodejců a obchodních zástupců. A to jak v B2C, tak i v B2B sféře. Jak často jste slyšeli následující výmluvy? Nemůžu teď tuto otázku řešit, rozpočet mi to za nastalé ekonomické situace nedovoluje. To…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace