Rok 2016 bude v oblasti e-mailingového marketingu ve znamení personifikace, zaměření se na mobilní zařízení a inteligentní systémy pro jejich posílání. Firmy si…
Po předešlé schůzce jsem utíkal na další schůzku. Doběhl jsem tak tak. (…
5 tipů, jak postupovat, když se klient rozčílí Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec…
Proč nás baví poslouchat jenom někoho aneb Co musí mít podmanivý řečník Jistě sami na sobě pozorujete, že projev některých lidí dovedete vyloženě…
Příprava dotazníku spokojenosti zákazníků: Na co si dát pozor Provést šetření mezi klienty ohledně jejich spokojenosti není příliš…
Skoncujte se špatnými návyky a naučte se disciplíně Obchod je jen a pouze o lidech. Kariérní postup v obchodní sféře a osobní…
5 vlastností, které dělají nejlepší prodejce nejlepšími Ne každý, kdo pracuje v prodeji, má ty charakterové vlastnosti, které při…
Dostaňte maximum z interakcí se zákazníky Ke svým zákazníkům byste měli přistupovat tak, abyste ze vzájemné interakce…
4 předsevzetí, která by si měli dát specialisté marketingu pro rok 2016 Začátek nového roku s sebou vždy nese bilancování právě uplynulých 12…
Upselling: Seznamte se s účinnou taktikou navyšování objemu prodeje Zvyšování objemu prodejů mnoha firem významně závisí na taktice, pro kterou…
3 tipy, jak zapůsobit na pohovoru na prodejní pozici Pracovní pohovor se v mnohém příliš neliší od klasické obchodní schůzky…
Na podzim 2015 se uskutečnil první běh certifikovaného kurzu Digitální…
Jak na soutěž o inovaci, kterou oslovíte své zákazníky Nenabízejte pro vítěze fixní odměny a raději rozdělte jednu velkou odměnu…