3 způsoby, jak předejít naštvání klientů

Vytisknout

Naštvaný klient, který křičí či jinak útočí na recepční nebo na zástupce společnosti, je známkou hned několikanásobného selhání zákaznického servisu. Nedokázal totiž včas rozpoznat, že je nějaký problém, očividně jej nechal eskalovat příliš vysoko a navíc pravděpodobně nedokázal následně daný problém úspěšně vyřešit a klienta uklidnit. Server CustomerThink dal dohromady 3 tipy, jak nejlépe předcházet výbuchům hněvu u zákazníků. 1. Omluva Včas vyřčená a upřímná omluva ze strany zástupce…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace