Kde a jak dát produktu přidanou hodnotu

Vytisknout

V každém myslitelném oboru budete vždy bojovat s konkurencí. Klienti budou zpravidla konfrontováni s více nabídkami než jenom s tou vaší, a záleží pouze na tom, jakou konkurenční výhodu vy máte nad zbytkem vaší konkurence. Velikou chybou by bylo snažit se pouze snížit cenu. Za prvé vás tento postup může dostat do nebezpečné cenové války s konkurencí, ze které nikdo nevychází jako vítěz. A především ,za druhé, klienti daleko lépe slyší na přidanou hodnotu produktu než jeho nízkou cenu. Jak mohu…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace