Proč je důležité míti pevné cíle Obchodní cíle, které figurují v životě každého prodejce, lze rozdělit do dvou základních skupin: ty, které prodejci určuje firma, a ty, které si určuje on sám.…
4 způsoby, jak ušetřit na propagaci vaší firmy Aktivní prodej je pro obchodní zástupce firmy mnohem jednodušší, pokud jim…
8 rychlých tipů, jak podat skvělou prodejní prezentaci Prodejní prezentace již není příliš vídaným jevem, protože byla většinou…
Naléhavost: Bez ní se klient nikdy nerozhoupe Každý prodejce tuto situaci zná. Klient projeví zájem, nechá si poslat…
Častá chyba prodejců: Nechat se zatáhnout do jednání o ceně příliš brzy Cena je téměř vždy jedna z prvních věcí, kterou chce klient vědět o…
6 nápadů, jak zapůsobit na klienta Asi není žádným překvapením, že úspěšnost prodeje a spokojenost klienta…
Jan Mühlfeit je globální stratég, kouč a mentor, jehož osobním posláním je…
Digitální technologie pronikly už do všech průmyslových odvětví a oblastí…
3 kroky ke spokojeným zákazníkům Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…
Umíte zapůsobit na emoce klienta? Zaujetí klienta po emoční stránce patří ke klíčovým úkolům prodejce. I když…
8 tipů pro obchodníky start-upů Vyvíjení obchodní činnosti pro začínající start-up může mít v porovnání s …
Argumenty, proč nejnižší cena není pro klienta ta nejlepší volba Zaměření z příliš velké části pouze na cenu je bohužel nešvarem mnoha…
4 opomíjená fakta o prodeji, která vám usnadní život Ať už se pohybujete v oblasti B2C nebo v B2B, prodej a obchodní styky se…