Prodejní profese je jednou z nejtěžších a zároveň nejpodnětnějších kariérních drah, kterou si jedinec může vybrat. Každý si navíc musí najít vlastní způsob prodeje,…
Po určité době si každý prodejce vypěstuje určitou intuici, která mu hned…
Nespokojenost s cenou ze strany zákazníka je problém starý jako obchod sám.…
Děkuji, ale nemám zájem, protože to, co mi nabízíte, už odebírám od někoho…
Prodejce musí pečlivě volit každé slovo, které vypustí z úst při komunikaci…
Výběr vhodného produktu ke koupi probíhá u zákazníků na vědomé i čistě…
S tím, že pro velkou část klientů je cena rozhodující faktor, bojuje…
Blízká budoucnost, a to včetně roku 2016, bude v oblasti obchodu definována…
Rok 2016 bude v oblasti e-mailingového marketingu ve znamení personifikace,…
Po předešlé schůzce jsem utíkal na další schůzku. Doběhl jsem tak tak. (…
Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec…
Jistě sami na sobě pozorujete, že projev některých lidí dovedete vyloženě…
Provést šetření mezi klienty ohledně jejich spokojenosti není příliš…