Asi není žádným překvapením, že úspěšnost prodeje a spokojenost klienta nezáleží ani tak na produktu, který je prodáván, ale především na osobě prodejce. S poměrně…
Jan Mühlfeit je globální stratég, kouč a mentor, jehož osobním posláním je…
Digitální technologie pronikly už do všech průmyslových odvětví a oblastí…
Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…
Zaujetí klienta po emoční stránce patří ke klíčovým úkolům prodejce. I když…
Vyvíjení obchodní činnosti pro začínající start-up může mít v porovnání s …
Zaměření z příliš velké části pouze na cenu je bohužel nešvarem mnoha…
Ať už se pohybujete v oblasti B2C nebo v B2B, prodej a obchodní styky se…
V prodejní praxi za historii její dlouhé existence osvědčila určitá…
Abyste vybrali správně, na co se zaměřit při budování vaší značky v…
Všichni máme utopickou vizi, že jednoho dne budeme schopni adekvátně…
Mnoho prodejců má problém s prodejem těch nejdražších produktů v nabídce.…
Naslouchejte klientovi. To je jedna z nejčastějších rad prodejcům.…