Poznáte, kdy je na čase dát zákazníkovi padáka?

Většina odborné literatury a školení se věnuje technikám určeným k získávání nových klientů. Občas prodejci prodávají své produkty komukoliv a snaží se za každou cenu udržet každého klienta, aniž by je jakkoliv kriticky hodnotili. Pravdou ovšem je, že někdy se vyskytnou klienti, kteří se jednoduše nevyplatí, a to nejčastěji kvůli času, který jim musíte věnovat, a kvůli problémům, které kvůli nim řešit. Jak takového zákazníka, kterému byste raději měli dát padáka, poznat? Přinášíme 6 znaků, kterými se tito problematičtí klienti vyznačují.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.