Poznáte, kdy je na čase dát zákazníkovi padáka?

Většina odborné literatury a školení se věnuje technikám určeným k získávání nových klientů. Občas prodejci prodávají své produkty komukoliv a snaží se za každou cenu udržet každého klienta, aniž by je jakkoliv kriticky hodnotili. Pravdou ovšem je, že někdy se vyskytnou klienti, kteří se jednoduše nevyplatí, a to nejčastěji kvůli času, který jim musíte věnovat, a kvůli problémům, které kvůli nim řešit. Jak takového zákazníka, kterému byste raději měli dát padáka, poznat? Přinášíme 6 znaků, kterými se tito problematičtí klienti vyznačují.

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace