Digitální technologie pronikly už do všech průmyslových odvětví a oblastí obchodu, což přineslo velký nárůst poptávky po digitálních odbornících. Firmy a organizace…
Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…
Zaujetí klienta po emoční stránce patří ke klíčovým úkolům prodejce. I když…
Vyvíjení obchodní činnosti pro začínající start-up může mít v porovnání s …
Zaměření z příliš velké části pouze na cenu je bohužel nešvarem mnoha…
Ať už se pohybujete v oblasti B2C nebo v B2B, prodej a obchodní styky se…
V prodejní praxi za historii její dlouhé existence osvědčila určitá…
Abyste vybrali správně, na co se zaměřit při budování vaší značky v…
Všichni máme utopickou vizi, že jednoho dne budeme schopni adekvátně…
Mnoho prodejců má problém s prodejem těch nejdražších produktů v nabídce.…
Naslouchejte klientovi. To je jedna z nejčastějších rad prodejcům.…
Prodejní profese je jednou z nejtěžších a zároveň nejpodnětnějších…
Po určité době si každý prodejce vypěstuje určitou intuici, která mu hned…