3 tipy, jak mít méně nespokojených zákazníků Existuje celá řada doporučení, co dělat s naštvaným zákazníkem. Prevence je však lepší než řešení následků. Určitě proto stojí za to podívat se na to, jakým způsobem…
Seznam je fabrika na vydělávání peněz se ziskem přes miliardu korun ročně,…
Ekonomická krize, obchod a prodejci: Mýty a fakta Obchodník ve své podstatě musí být člověk, který vidí řešení tam, kde jiní…
8 jednoduchých nápadů na vylepšení prostředí v call centru Ať už se jedná o zákaznickou linku, marketing, prodej či průzkumy, aktivita…
Udělejte z jednorázového klienta loajálního zákazníka Přivádění nových klientů do firmy je jistě žádoucí a je nutné se mu…
Umíte zareagovat, když klient řekne: „Je to příliš drahé“? Mnoho prodejců vykolejí, když klient řekne, že nabídka je příliš drahá. Je…
Prezentace musí zaujmout hned na začátku, jinak máte smůlu První dojem je ten nejdůležitější. To platí i u prezentací, protože u těch…
Top 4 triky, jak se nenechat zaskočit námitkami klienta V rámci prodeje se každý prodejce setkává s celou řadou námitek, dílčích…
... a můžete si začít vybírat. Koho? Přeci svého kouče. Vyberte si,…
Proč vaše webová stránka negeneruje žádné nové kontakty? Je to už velmi dávno, co webové stránky sloužily pouze jako jakýsi reklamní…
5 prodejních tipů pro začínající firmy Zástupci nových a začínajících firem se často obávají aktivního prodeje,…
Běž si prostě jen popovídat Mám za sebou krásnou zkušenost. Včera jsem byl…
Praktická doporučení pro výběr a řízení eshopu Největším kamenem úrazu při hledání dokonalého eshopu bývá samotná…