Nedaří se vám v prodeji? Zde jsou možné důvody

Vytisknout

U každého obchodníka přijde dříve nebo později období, ve kterém se obchodům prostě nedaří. Úkolem prodejce je tato období co nejvíce eliminovat, zkracovat, snižovat jejich dopady a pokud možno rychle řešit problémy, které k propadu v číslech vedly. Některé vnější faktory nelze ovlivnit. Mnohdy se ale jedná o důvody, které tkví ve vašem přístupu a které můžete z vaší pozice obchodníka změnit. Zde je pět možných důvodů propadu, na které byste se měli zaměřit, pokud procházíte obdobím obchodního neúspěchu.




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace