5 základních věcí, díky kterým vás klienti neopustí

Vytisknout

Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod. Úspěšné a rozrůstající se firmy dokáží dobře skloubit celou řadu faktorů, díky čemuž dovedou nabídnout klientům služby, které převyšují jejich konkurenci. Server CustomerThink upozornil na následujícíchpět základních věcí, které musíte klientovi nabídnout, aby neodešel k vaší konkurenci. 1. Kvalita produktu Základním kamenem je kvalita produktu. Ani sebelepší marketing, prodejní techniky a zákaznický servis nedovedou udržet…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace