Rozesmějte zákazníka: Humor v marketingu a prodeji

Vytisknout

Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný, vágní a čistě informativní. Doba sociálních sítí a virálního šíření nahrává obsahům, které jsou zábavné, inovativní, kreativní a vtipné. Jak uvádí server CustomerThink.com, humor je vynikající způsob, jak upoutat pozornost potenciálního klienta, a jak zajistit vysokou čtenost/sledovanost vašich materiálů. Spontánní a nečekané Humorná, vtipná videa nebo texty musí mít nečekané rozuzlení a být do jisté míry spontánní.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace