Nabízejte to nejlepší, nikoliv nejlevnější řešení

Vytisknout

Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších rozhodnutí, které musejí podnikatelé či prodejci udělat. Často se přitom koukají na nabídku konkurence a zjišťují, že existuje řada firem, které zdánlivě podobný produkt nabízejí levněji. Jak se nenechat strhnout do cenové války s konkurencí a místo ceny se zaměřit na kvalitu produktu, o tom píše poučný článek serveru Entrepreneur.com. Vždy bude někdo levnější Každou věc, kterou nabízíte, je někdo schopen klientům nabídnout…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace