Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 4 typy projevů zákaznické nedůvěry a jak s nimi bojovat

Vaše reakce na různé typy skeptických námitek se mohou lišit podle různých typů zákazníků. Důležité ale je, zachovávat osobní přístup a vše zákazníkovi vysvětlit.…

Článek v rámci předplatného Jak co nejefektivněji zvládat schůzky

Máte během dne několik schůzek jak se svým týmem, tak se svými klienty?…

ICV - Institut certifikovaného vzdělávání s.r.o. - Certifikované vzdělávání CIMA

Certifikované vzdělávání CIMA Aneb vzdělání je o kvalitě, nikoli o kvantitě

Vzdělávacích agentur, firem větších či menších, společností či…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Tajemství "Pana Obchodníka"

Klid, vyrovnanost, touha vyslechnout a pochopit, prozíravě odpovědět,…

Facebook zavádí platby přes Messenger

Facebook minulý týden oznámil, že prostřednictvím chatovacího nástroje…

Článek v rámci předplatného Zefektivněte své obchodní cesty

Obchodní cesty jsou efektivní způsob ke spolupráci s novými klienty,…

Článek v rámci předplatného Zajistěte své PR kampani úspěšnost

Najmutí PR agentury vám nutně nezajistí úspěch. Svět PR se během poslední…

Článek v rámci předplatného Studie: Co odlišuje úspěšné prodejce od neúspěšných

Nedávná studuje Steva W. Martina, který vyučuje obchodní strategie na…

Článek v rámci předplatného Proč je lepší nechat hlasovou zprávu

Přemýšlíte někdy nad tím, zda je během vašeho obchodního telefonování…

Článek v rámci předplatného 6 věcí, které neříkejte novinářům

Je spousta důvodů, proč novinář nemusí otisknout váš příběh: špatné…

Článek v rámci předplatného Neplýtvejte časem svých prodejců

Prodejci jsou základem každé společnosti, protože jejich cílem je získávat…

Jste připraveni na vstup na trh v cizí zemi?

O vstup na mezinárodní trh přemýšlejte pouze v případě, že se vám dobře…

5 věcí, které by měl obsahovat firemní profil na LinkedInu

Díky firemnímu profilu na sociální síti LinkedIn máte příležitost…

Výpis 18081820 z celkem 4721