4 typy projevů zákaznické nedůvěry a jak s nimi bojovat Vaše reakce na různé typy skeptických námitek se mohou lišit podle různých typů zákazníků. Důležité ale je, zachovávat osobní přístup a vše zákazníkovi vysvětlit.…
Jak co nejefektivněji zvládat schůzky Máte během dne několik schůzek jak se svým týmem, tak se svými klienty?…
Vzdělávacích agentur, firem větších či menších, společností či…
Klid, vyrovnanost, touha vyslechnout a pochopit, prozíravě odpovědět,…
Facebook minulý týden oznámil, že prostřednictvím chatovacího nástroje…
Zefektivněte své obchodní cesty Obchodní cesty jsou efektivní způsob ke spolupráci s novými klienty,…
Zajistěte své PR kampani úspěšnost Najmutí PR agentury vám nutně nezajistí úspěch. Svět PR se během poslední…
Studie: Co odlišuje úspěšné prodejce od neúspěšných Nedávná studuje Steva W. Martina, který vyučuje obchodní strategie na…
Proč je lepší nechat hlasovou zprávu Přemýšlíte někdy nad tím, zda je během vašeho obchodního telefonování…
6 věcí, které neříkejte novinářům Je spousta důvodů, proč novinář nemusí otisknout váš příběh: špatné…
Neplýtvejte časem svých prodejců Prodejci jsou základem každé společnosti, protože jejich cílem je získávat…
O vstup na mezinárodní trh přemýšlejte pouze v případě, že se vám dobře…
Díky firemnímu profilu na sociální síti LinkedIn máte příležitost…