4 důvody, proč se lidé bojí udělat změnu, a jak je překonat

Vytisknout

Během své práce víceméně každý prodejce v kterémkoliv oboru naráží na velice častý problém status quo. Lidé tíhnou k tomu, že preferují svoji současnou situaci a jsou na pozoru před jakýmikoliv změnami. Tim Riesterer, autor článku The Allure of Doing Nothing na serveru SalesAndMarketing v této souvislosti cituje psychologa Christophera Andersona, který napsal: Prodlevy vedou k promarněným příležitostem a setrvání ve statu quo je často neopodstatněné vzhledem k tomu, že existují výhodné…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace