Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Vytvořte nabídku skutečně na míru

Výzkumy ukazují, že klasická personalizace v obchodování nesplňuje požadavky dnešních zákazníků. Ti chtějí opravdu cílený obsah vytvořený na základě svých…

Trendy v zákaznickém servisu pro rok 2015

Zajímá vás, jaké trendy budou provázet zákaznické služby v letošním roce?…

Článek v rámci předplatného Tři chyby, kvůli kterým se e-mail nedostane ke svému příjemci

Stává se vám, že posíláte spoustu e-mailů, ale nedostáváte žádné odpovědi?…

Jak si říct o doporučení

Máte problémy se získáváním doporučení od svých zákazníků? Pak nejste sami,…

Článek v rámci předplatného Jednoduchá metoda, která vás zbaví strachu z cold callingu

Brain Tracy je považován za jednoho z nejlepších obchodních poradců a…

Taktika úspěšného direct mailu

Pokud chcete oslovit zákazníky pomocí direct mailingu, je nejdůležitější…

Článek v rámci předplatného Jak najít čas k prodeji vašich služeb

Jste začínající soukromý podnikatel nebo zkušený profesionál ve svém oboru…

Nabídněte zákazníkům něco navíc

Chcete-li být úspěšní v prodejích, musíte zaujmout vstřícný postoj vůči…

4 problémy, které trápí prodejní týmy a jak je řešit

Úkol manažera prodejního týmu je pomáhat prodejcům. Problém však je, že…

Článek v rámci předplatného Předpoklady kvalitního zákaznického servisu

K úspěšnému obchodování patří kvalitní zákaznický servis. Zaměstnanci…

5 způsobů, jakými můžete prodávat

Neexistuje jeden jediný způsob, který vám přinese nejlepší prodeje. Způsob,…

Jak uzavřít obchodní partnerství

Chystáte se nebo již spolupracujete s jinou firmou? Jedná se o dobrý…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Obchodem chci získat přítele, nejen zákazníka - to je ta nejkrásnější věc na byznyse

Proč tedy byl obchod z předchozí lekce pouhou třešničkou na dortu? Protože…

Výpis 18341846 z celkem 4703