Ukažte zákazníkovi, co vlastně potřebuje

Vytisknout

Častým důvodem zákazníkových námitek a nezájmu o nabídku je to, že prodejce příliš mluví a prodejní proces, který má být konverzací dvou stran, se stává konverzací jednosměrnou. Jakmile zákazník vyjádří námitku, je pro obchodníka těžké uskutečnit prodej. Přesto existuje způsob, jak zákazníkovy námitky přetvořit v úspěšný prodej. Inspirujte se doporučeními, které publikoval Entrepreneur.com Minimalizujte námitky Zjistěte, čeho chce zákazník dosáhnout nebo jaké problémy chce vyřešit. Dobrý…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace