Jak poznat, zda vaše dárky mají pozitivní dopad

Vytisknout

Dáváte klientům vánoční či jiné dárky, ale nevíte, zda mají pozitivní dopad? Zákazníci si budou stěžovat na špatné služby, ale když přijde na dárky, kritiky se pravděpodobně nedočkáte. Dárky věnované klientům jsou vhodné pro posilování vašeho obchodního vztahu, jak ale poznáte, že mají na vaše podnikání pozitivní vliv? Zjistěte to díky článku, který publikoval Eyesonsales.com. 1) Upřímné poděkování Podnikatelé jsou zaneprázdněni, pokud tedy dostanete osobní děkovný dopis nebo vám klient s…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace