Při vyjednávání se více zaměřte na zákazníkovu minulost

Vytisknout

Prodejci se často v rámci prodejních snah uchylují k tomu, že převezmou kontrolu nad obchodní konverzací. Když už se někteří prodejci od tohoto nepříliš efektivního zvyku odpoutají a nechají mluvit zákazníka, většinou se společná konverzace zaměřuje na přítomnost a budoucnost. Pokud ale chcete zákazníka dobře poznat a pochopit, konverzace by neměla směřovat pouze k tomu, co se děje nyní a jak může vypadat budoucnost, ale také k tomu, jak vypadala zákazníkova minulost. Jak se k zákazníkově…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace