Jak na moderního zákazníka V dnešní době má průměrný zákazník jinou podobu, než jakou měl ještě nedávno zrychlená moderní doba a vyspělé technologie proměnily zákazníky, jejich požadavky i…
Druhá přihláška, kterou jsem dnes uzavřel, byla na seminář o prodeji. Moc…
Otázka pro prodejce: Nemluvíte až příliš? Příliš mnoho prodejců je stále přesvědčeno, že čím více podají informací,…
Klíč k úspěchu: Naučte se lépe naslouchat Dobrý prodejce musí být zároveň dobrým posluchačem. Čím lépe dovedete…
Jak zvýšit hodnotu vašeho produktu v očích klienta Námitka proti ceně ze strany klienta je asi nejčastější překážkou k…
Prvních pět minut s klientem krok po kroku Příležitost udělat první dojem máte jenom jednu. Stejně jako první dojem je…
Dnes jsme s klientem dotáhli schůzku až do oboustranně vítězného konce.…
Jak ukončit prezentaci a uzavřít obchod Jakým způsobem by se měl prodejce nejlépe zeptat na to, zda potenciální…
Dneska jsem uzavřel dvě smlouvy. Tentokrát sám, pomyslel jsem si večer s …
Co se skrývá za námitkami proti ceně "Je to příliš drahé." To je jedna z nejčastějších námitek, které prodejci…
3 kroky k rychlejšímu uzavírání obchodů Zvládat rychleji svou práci vede ke zvýšení efektivity celého pracovního…
Jak na příliš informované klienty Jednu ze změn, kterou přináší moderní doba se svou informační revolucí, je…
Klíč k úspěchu: Získejte doporučení od klientů Většina prodejců si již uvědomila, jak lukrativní jsou doporučení od…