Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 8 věcí, které zákazníky nejvíc zajímají

Jak odhalil nedávný průzkum společnosti Alpha Marketing, na posledním místě z této řady je cena. Podívejme se tedy na celkové pořadí 8 důvodů, proč zákazníci…

6 způsobů, jak si pomoci při přímém prodeji

Článek v rámci předplatného 6 způsobů, jak si pomoci při přímém prodeji

V přímém prodeji často přejímáte více…

Článek v rámci předplatného Pravdy a mýty o dokončení prodeje

Portál BusinessBrief vysvětluje mýty, které se t&…

Studie: 7 věcí, které zákazníci čekají od prodejců

Článek v rámci předplatného Studie: 7 věcí, které zákazníci čekají od prodejců

Studie HR Chally Group zkoumala chování zákazn&…

Specifika prodeje finančním ředitelům

Prodej řediteli podniku se od prodeje finančnímu řediteli liší: ředitel…

Prodejní schůzka: Jak dosáhnout oboustranné výhry

Prodejní schůzka: Jak dosáhnout oboustranné výhry

Ideálním výsledkem obchodního jednán&…

Co nikdy neříkat potenciálním zákazníkům

Článek v rámci předplatného Co nikdy neříkat potenciálním zákazníkům

Při prodeji jde především o to, abyste získali důvěru…

Článek v rámci předplatného Přečtěte svého klienta

Úspěšní prodejci a manažeři chápou důležitost…

Námitky vůči ceně - jak reagovat?

Je to moment, kterého se většina obchodníků nejvíc bojí: Oznámíte cenu a…

Článek v rámci předplatného Konzultativní prodej - jak na to

Techniky konzultativního prodeje se hodně podobají práci profesionálních…

icon Co neříkat zákazníkům?

Dobré vztahy se zákazníky se těžce budují, ale…

3 způsoby budování důvěry při prodejní schůzce

Článek v rámci předplatného 3 způsoby budování důvěry při prodejní schůzce

K prodeji často nedojde jen proto, že kupující má…

Obchodní jednání s top managementem aneb Konzultativní prodej

Obchodní jednání s top managementem aneb Konzultativní prodej

Může se obchodník diferencovat od konkurence při jednán&…

Výpis 417429 z celkem 436