Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Studie: 7 věcí, které zákazníci čekají od prodejců

Studie HR Chally Group zkoumala chování zákazníků v oblasti B2B. Zjistila, že kromě kvalitního produktu nebo služby oček&…

Specifika prodeje finančním ředitelům

Prodej řediteli podniku se od prodeje finančnímu řediteli liší: ředitel…

Prodejní schůzka: Jak dosáhnout oboustranné výhry

Prodejní schůzka: Jak dosáhnout oboustranné výhry

Ideálním výsledkem obchodního jednán&…

Co nikdy neříkat potenciálním zákazníkům

Článek v rámci předplatného Co nikdy neříkat potenciálním zákazníkům

Při prodeji jde především o to, abyste získali důvěru…

Článek v rámci předplatného Přečtěte svého klienta

Úspěšní prodejci a manažeři chápou důležitost…

Námitky vůči ceně - jak reagovat?

Je to moment, kterého se většina obchodníků nejvíc bojí: Oznámíte cenu a…

Článek v rámci předplatného Konzultativní prodej - jak na to

Techniky konzultativního prodeje se hodně podobají práci profesionálních…

icon Co neříkat zákazníkům?

Dobré vztahy se zákazníky se těžce budují, ale…

3 způsoby budování důvěry při prodejní schůzce

Článek v rámci předplatného 3 způsoby budování důvěry při prodejní schůzce

K prodeji často nedojde jen proto, že kupující má…

Obchodní jednání s top managementem aneb Konzultativní prodej

Obchodní jednání s top managementem aneb Konzultativní prodej

Může se obchodník diferencovat od konkurence při jednán&…

Prodat méně někdy vlastně znamená prodat více

Prodat méně někdy vlastně znamená prodat více

Může se zdát divné žádat prodejce, aby prodal m&…

4 rady, jak bez obav dokončit prodej

Článek v rámci předplatného 4 rady, jak bez obav dokončit prodej

Každé prodejní jednání se dříve nebo…

Jak se vyhnout otázce ceny v rané fázi prodeje

Článek v rámci předplatného Jak se vyhnout otázce ceny v rané fázi prodeje

Cena je a bude vždy to první, na co potenciální z&…

Výpis 417429 z celkem 433