Marketing - zprávy z HR

Když zákazník udělá chybu

Něco se nepovede na straně zákazníka a on vás okamžitě obviní. Pak se ukáže, že je to jeho chyba. Jak postupovat dál? Pomožte mu zachovat důstojnou tvář. Nemusíte…

10 věcí, které zákazník opravdu nechce slyšet

Překvapilo mě, že jste o produktu ještě neslyšel(a). Jako byste dávali…

3 kroky k záchraně obchodu

3 kroky k záchraně obchodu

Pokud jste se blížili k uzavření obchodu, ale věci se nečekaně změnily,…

Jak se vrátit zpátky k tématu

Článek v rámci předplatného Jak se vrátit zpátky k tématu

Celkem běžná situace při obchodní schůzce, která se zpočátku vyvíjela velmi…

10 pravidel první obchodní schůzky

Existuje několik základních pravidel, které pomohou k úspěchu první…

8 věcí, které zákazníky nejvíc zajímají

Článek v rámci předplatného 8 věcí, které zákazníky nejvíc zajímají

Jak odhalil nedávný průzkum společnosti Alpha Marketing, na posledním místě…

6 způsobů, jak si pomoci při přímém prodeji

Článek v rámci předplatného 6 způsobů, jak si pomoci při přímém prodeji

V přímém prodeji často přejímáte více…

Článek v rámci předplatného Pravdy a mýty o dokončení prodeje

Portál BusinessBrief vysvětluje mýty, které se t&…

Studie: 7 věcí, které zákazníci čekají od prodejců

Článek v rámci předplatného Studie: 7 věcí, které zákazníci čekají od prodejců

Studie HR Chally Group zkoumala chování zákazn&…

Specifika prodeje finančním ředitelům

Prodej řediteli podniku se od prodeje finančnímu řediteli liší: ředitel…

Prodejní schůzka: Jak dosáhnout oboustranné výhry

Prodejní schůzka: Jak dosáhnout oboustranné výhry

Ideálním výsledkem obchodního jednán&…

Co nikdy neříkat potenciálním zákazníkům

Článek v rámci předplatného Co nikdy neříkat potenciálním zákazníkům

Při prodeji jde především o to, abyste získali důvěru…

Článek v rámci předplatného Přečtěte svého klienta

Úspěšní prodejci a manažeři chápou důležitost…

Výpis 430442 z celkem 454