Chyby, díky kterým vaše obchodní schůzka nedopadne dobře

Vytisknout

Stalo se vám někdy, že jste při schůzce s potenciálním klientem zjistili, že jeho zájem postupně upadá, a ze snahy tento vývoj zvrátit jste všechno ještě zhoršili, až z obchodu nakonec nic nebylo? Když vás průběh schůzky začíná znervózňovat, většinou si toho klient všimne. Jaké jsou tedy chyby, kterých je nutno se vyvarovat, aby váš zákazník neztrácel v průběhu hovoru s vámi zájem? Málo mluvíte. Ať už prodáváte šroubky nebo softwarový program, ať už prezentujete svůj produkt na veletrhu nebo…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace