Jak zvýšit hodnotu vašeho produktu v očích klienta

Vytisknout

Námitka proti ceně ze strany klienta je asi nejčastější překážkou k uzavření obchodu. Za touto námitkou se zároveň většinou neskrývá nedostatek financí zákazníka klient zpravidla nepovažuje hodnotu produktu za tak vysokou, aby za ní byl požadovanou částku ochoten dát. Nejčastěji se tedy jedná o chybu prodejce, který nebyl schopen klienta dostatečně přesvědčit o přednostech daného produktu. Společnost SalesForce na svém blogu zveřejnila čtyři kroky, které vám dopomůžou k vybudování hodnoty…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace