Klíč k úspěchu: Naučte se lépe naslouchat

Vytisknout

Dobrý prodejce musí být zároveň dobrým posluchačem. Čím lépe dovedete naslouchat tomu, co klient říká, tím lépe dovedete slyšet různé nuance a detaily, díky kterým můžete své jednání s daným klientem upravit a přizpůsobit jeho představám. Umění naslouchat můžete trénovat i mimo prodejní prostředí je to schopnost, která je zkrátka klíčem k úspěchu v jednání s lidmi. Server Selling Power zveřejnil několik tipů na to, jak se stát lepším posluchačem. - Opakujte a ptejte se. Je dobré nechat klienta…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace