Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 3 kroky k rychlejšímu uzavírání obchodů

Zvládat rychleji svou práci vede ke zvýšení efektivity celého pracovního výkonu. Prodej je pak především o umění zorganizovat si sebe i svůj čas a každá ušetřená…

Článek v rámci předplatného Jak na příliš informované klienty

Jednu ze změn, kterou přináší moderní doba se svou informační revolucí, je…

Článek v rámci předplatného Klíč k úspěchu: Získejte doporučení od klientů

Většina prodejců si již uvědomila, jak lukrativní jsou doporučení od…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Dva faktory, které rozhodují o nákupu - bolest a radost

Po schůzce, kterou popisuji v předešlém textu, jsem si sedl do auta.…

Článek v rámci předplatného Zlepšete svou schopnost naslouchat

Prezentace produktu klientovi tak, aby odpovídal jeho potřebám, je…

Chyby, díky kterým vaše obchodní schůzka nedopadne dobře

Článek v rámci předplatného Chyby, díky kterým vaše obchodní schůzka nedopadne dobře

Stalo se vám někdy, že jste při schůzce s potenciálním klientem zjistili,…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Pozornost zaměř ven - na klienta. Pak se při obchodování budete oba cítit lépe

Schůzka, kterou v tomto článku popisuji, se navzdory mým předešlým…

Jak jednat s lidmi podle 4 základních povah

Článek v rámci předplatného Jak jednat s lidmi podle 4 základních povah

Již podle lékařů starého Řecka se dalo lidské pokolení rozdělit do čtyř…

Článek v rámci předplatného Co o nás říká naše řeč těla

Nonverbální komunikace, gesta, pohyby očí, výraz tváře, držení těla řeč…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Kvalita, nebo kvantita schůzek?

V poslední době odcházím z obchodních schůzek s tím, že se mi daří…

Článek v rámci předplatného Umění správného podání ruky

Podání ruky. Dost často nad ním ani nepřemýšlíme. A přitom se jedná o úvod…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Veď obchodní schůzku bez křeče, uvolněně a v klidu

Ještě bych doplnil v předchozím článku uvedená slova o víře, vytrvalosti,…

Chcete poskytovat dobrý servis zákazníkům? Nebuďte nerozhodní

Článek v rámci předplatného Chcete poskytovat dobrý servis zákazníkům? Nebuďte nerozhodní

Pokud poskytujete nebo prodáváte jakékoliv služby, nejspíš máte občas…

Výpis 378390 z celkem 432