Proč během obchodního vyjednávání raději nenabízet slevy Poté, co zákazníkovi představíte svou nabídku, často následuje vyjednávání. Jeho tématem je prakticky vždy cena. Hodně zákazníků se automaticky zeptá na slevu,…
Ahoj, obchodníku! Jsem moc rád, že ti můžu popsat další úspěšnou akci.…
Chceš přítele, ne "zákazníka na jedno použití" Na závěr minulé schůzky…
Jak nenásilně přimět zákazníka k uzavření obchodu Příjmy od zákazníků jsou základ úspěšného obchodního růstu. Kdykoli se tedy…
Svět obchodování se změnil s nástupem internetu. Požadavky na prodejce…
Zasmějte se společně s klientem Pokud se společně se zákazníkem občas zasmějete, vybudujete si vzájemnou…
Dnes jsem přišel do obchodu pana P., který se rozhodně nechoval vstřícně.…
Udělejte z potenciálního klienta toho, který platí Chcete, aby se z vašeho potenciálního klienta stal klient platící?…
6 způsobů, jak urychlit uzavření obchodu Zkrácení prodejního cyklu může vést k růstu obchodů. Jak urychlit uzavření…
6 způsobů jak reagovat, když je potenciální zákazník spokojený se svým dodavatelem Stává se vám, že vás zákazník odbude s tím, že je spokojený se svým…
Jak na profesionální prodejní prezentaci Nejsou vaše prodejní prezentace úspěšné? Vyzkoušejte rady, které publikoval…
5 rad, jak se dostat se zákazníkem na stejnou vlnu Zákazníci nejraději spolupracují s lidmi, kteří jim jsou podobní. K…
Obchodování má mnoho společného s hraním šachu. Zkušení hráči předpovídají,…