Když chcete prodávat, musíte útočit na city: Tipy, jak působit na klienty na emoční rovině Zaujetí klienta po emoční stránce je klíčovým úkolem prodejce. I když by to většina zákazníků popřela (protože to ve většině případů skutečně ani neví), rozhodování…
Jak klientovi pomoci překonat status quo pomocí otázky „Proč“? Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů,…
5 způsobů, jak potenciálnímu B2B zákazníkovi prokázat respekt a získat si tak jeho důvěru Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého…
Chcete si získat důvěru potenciálního zákazníka? Osm tipů, jak na to Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už…
Tři nejlepší fráze, kterými zahájit B2B obchodní jednání V mnoha případech se výsledek obchodního jednání rozhodne v …
Když klient řekne, že si nabídku chce rozmyslet. Co dělat dál? Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku…
Na co se klienta neptat: Otázky, které byste neměli vyslovit během prodejní schůzky Vhodné otázky a dotazování klienta jsou pro úspěch obchodní schůzky…
Pokud chcete klientovi cokoliv prodat, nesmíte ho zahltit informacemi Jak uvádí slavná studie Microsoftu, průměrný člověk má schopnost udržet…
Jaké má klient finanční možnosti? Otázky, které vám pomohou to zjistit Otázka rozpočtu je pro všechny zúčastněné v obchodním jednání zcela…
Osobní setkávání a jednání: Klíč k úspěchu v prodeji Firem je v každém oboru nespočet. A ještě více je obchodníků, kteří je…
Čtyři fatální chyby, kvůli kterým klienti nejčastěji odmítají nabídky prodejců Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý…
Každé úspěšné obchodní jednání musí dosáhnout těchto tří cílů Ať už se věnujete prodeji v jakémkoliv odvětví, obecné vzorce se u…
Chcete více prodávat? Začněte během schůzek s klienty používat tyto fráze První schůzka s klientem zpravidla rozhodne, jestli od vás zákazník váš…