Chcete více prodávat? Začněte během schůzek s klienty používat tyto fráze První schůzka s klientem zpravidla rozhodne, jestli od vás zákazník váš produkt koupí nebo ne. Velice často pak záleží spíše na tom, jak věci říkáte, spíše než co…
Získejte si ihned sympatie klienta ve čtyřech krocích Jedna z nejstarších a nejpravdivějších pouček, která stále platí i dnes,…
Když má klient výhrady k nabídce: Jak se s nimi vypořádat v pěti krocích Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může ale…
3 tipy, jak překonat klientovu námitku, že produkt už odebírá od jiného dodavatele Konkurence ve všech oborech je velká. A existuje vysoká šance, že službu…
Tři způsoby, jak zareagovat, když klient řekne, že nemá zájem Kterému obchodníkovi se to nestalo? Oslovíte potenciálního klienta, ten si…
4 věci, které nikdy nesmíte klientovi říct Vztah mezi klientem a prodejcem má svoje zákonitosti, a pokud chcete…
Vyvolejte v potenciálním klientovi pocit urgence pomocí deseti chytrých otázek Prodejce je člověk, který musí potenciálnímu zákazníkovi nabídnout řešení…
Úvodních 10 vteřin jednání s klientem je klíčových. Čtyři tipy, jak je maximálně využít Začátek jednání je často předvojem jeho průběhu a bez nadsázky se dá říci,…
Chcete s klientem uzavřít obchod? Musíte mít obchodní schůzku neustále pod kontrolou Existuje mnoho důvodů, proč byste vy coby obchodník měli mít hlavní…
Abyste úspěšně uzavřeli s klientem obchod, musíte získat jeho důvěru. Pět tipů, jak na to Zdá se to jednoduché. Jestliže vám klient nedůvěřuje, s největší…
Jak nepůsobit jako vlezlý obchodník, ale jako profesionální konzultant, kterému mohou klienti věřit? Mnozí klienti si prodejce podvědomě spojují s nekalými praktikami, jako je…
5 způsobů, jak potenciálnímu klientovi ukázat, že jej respektujete Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého…
Proč se nesmíte během schůzky s klientem vyhýbat nepříjemným tématům Stává se vám, že jednání s potenciálním klientem probíhá podle vás dobře,…