Získejte si ihned sympatie klienta ve čtyřech krocích Jedna z nejstarších a nejpravdivějších pouček, která stále platí i dnes, zní: Pokud si nezískáte sympatie potenciálního klienta, neuzavřete s ním obchod. Ve své…
Když má klient výhrady k nabídce: Jak se s nimi vypořádat v pěti krocích Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může ale…
3 tipy, jak překonat klientovu námitku, že produkt už odebírá od jiného dodavatele Konkurence ve všech oborech je velká. A existuje vysoká šance, že službu…
Tři způsoby, jak zareagovat, když klient řekne, že nemá zájem Kterému obchodníkovi se to nestalo? Oslovíte potenciálního klienta, ten si…
4 věci, které nikdy nesmíte klientovi říct Vztah mezi klientem a prodejcem má svoje zákonitosti, a pokud chcete…
Vyvolejte v potenciálním klientovi pocit urgence pomocí deseti chytrých otázek Prodejce je člověk, který musí potenciálnímu zákazníkovi nabídnout řešení…
Úvodních 10 vteřin jednání s klientem je klíčových. Čtyři tipy, jak je maximálně využít Začátek jednání je často předvojem jeho průběhu a bez nadsázky se dá říci,…
Chcete s klientem uzavřít obchod? Musíte mít obchodní schůzku neustále pod kontrolou Existuje mnoho důvodů, proč byste vy coby obchodník měli mít hlavní…
Abyste úspěšně uzavřeli s klientem obchod, musíte získat jeho důvěru. Pět tipů, jak na to Zdá se to jednoduché. Jestliže vám klient nedůvěřuje, s největší…
Jak nepůsobit jako vlezlý obchodník, ale jako profesionální konzultant, kterému mohou klienti věřit? Mnozí klienti si prodejce podvědomě spojují s nekalými praktikami, jako je…
5 způsobů, jak potenciálnímu klientovi ukázat, že jej respektujete Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého…
Proč se nesmíte během schůzky s klientem vyhýbat nepříjemným tématům Stává se vám, že jednání s potenciálním klientem probíhá podle vás dobře,…
Vyprávění příběhů: Účinný prodejní nástroj, který se ale málo využívá Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro…