V prodeji se může často stát, že klientovi se vaše nabídka líbí, ale nedokáže překonat svoji nerozhodnost. U spousty lidí je to jednoduše strachem ze změny nebo ze…
Řada obchodníků se stále spoléhá na zastaralé a dávno překonané obchodní…
Každý obchodník někdy prochází obdobím, kdy mu klesnou prodeje. A příčiny…
Očekávání a požadavky klientů se neustále posouvají. Specifickou klientelou…
Při cestě za lepšími obchodními výsledky máte několik možností. Buď můžete…
K prodejnímu řemeslu patří výkyvy. Ne vždy obchodník prodává dobře a čas od…
Obchodní řemeslo sice podléhá různým vlivům i vývoji, ale základ je pořád…
Anglický výraz „testimonial“, který můžeme často slyšet i v českém…
Současná pandemická situace neumožňuje setkávání tvář v tvář s klienty v …
Jak utvořit kvalitní značku? Kde se berou věrní zákazníci a jak můžete…
Speciální požadavky zákazníka sice bývají občas komplikací navíc, ale firmy…
Technologie, očekávání zákazníků i situace ve společnosti se neustále…
V roce 1962 se Henry Ford II. rozhodl rozšířit své závodní portfolio o vozy…