Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak přesvědčit nerozhodného zákazníka?

V prodeji se může často stát, že klientovi se vaše nabídka líbí, ale nedokáže překonat svoji nerozhodnost. U spousty lidí je to jednoduše strachem ze změny nebo ze…

Článek v rámci předplatného 4 překonané obchodní metody, které patří do starého železa

Řada obchodníků se stále spoléhá na zastaralé a dávno překonané obchodní…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, co dělat, když čelíte propadu ve svých prodejních číslech

Každý obchodník někdy prochází obdobím, kdy mu klesnou prodeje. A příčiny…

Článek v rámci předplatného Pět aktuálních trendů v očekávání mileniálů

Očekávání a požadavky klientů se neustále posouvají. Specifickou klientelou…

Článek v rámci předplatného 3 způsoby, jak navýšit objemy svých prodejů

Při cestě za lepšími obchodními výsledky máte několik možností. Buď můžete…

Článek v rámci předplatného 4 tipy k rychlému překlenutí propadu v prodeji

K prodejnímu řemeslu patří výkyvy. Ne vždy obchodník prodává dobře a čas od…

Článek v rámci předplatného Pět klasických, časem prověřených obchodních taktik

Obchodní řemeslo sice podléhá různým vlivům i vývoji, ale základ je pořád…

Článek v rámci předplatného 4 způsoby, jak můžete prezentovat reference spokojených klientů

Anglický výraz „testimonial“, který můžeme často slyšet i v českém…

Článek v rámci předplatného 6 tipů, jak efektivně prodávat na dálku

Současná pandemická situace neumožňuje setkávání tvář v tvář s klienty v …

Článek v rámci předplatného Základní principy prodejního procesu, díky kterým budete mít loajální klientelu

Jak utvořit kvalitní značku? Kde se berou věrní zákazníci a jak můžete…

icon Agilita a lean: Nepodléhejte iluzi kontroly aneb Čím se můžeme inspirovat v Le Mans (2/2)

Speciální požadavky zákazníka sice bývají občas komplikací navíc, ale firmy…

Článek v rámci předplatného Pět obchodních technik, které patří do starého železa

Technologie, očekávání zákazníků i situace ve společnosti se neustále…

icon Agilita a lean: Nepodléhejte iluzi kontroly aneb Čím se můžeme inspirovat v Le Mans (1/2)

V roce 1962 se Henry Ford II. rozhodl rozšířit své závodní portfolio o vozy…

Výpis 157169 z celkem 765