Strach z odmítnutí ze strany klienta bohužel stojí za mnoha neúspěšnými obchody. Řada obchodníků tak kvůli tomu nedosahuje v prodeji takových úspěchů, jakých by…
Každý prodejce, pokud chce dosáhnout úspěchu, se musí naučit udržet si…
Mnoho prodejů skončí tím, že prodejce je požádán, aby zaslal nabídku e-…
Každý prodejce si někdy prochází propadem v prodejních číslech. To zkrátka…
Prodejní cyklus je vlastně jakýsi životní proces vašeho klienta, kde na…
Stávající klienti jsou většinou skvělým zdrojem referencí a dalších prodejů…
Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Jestliže ovšem umíte překonat…
I když je nutné jít s dobou, sledovat moderní trendy a uzpůsobovat své…
Pokud jste v prodeji noví, máte štěstí, že se můžete opřít o časem…
To, že vaši nabídku klient jednou odmítne, neznamená, že své negativní…
Úspěšný prodejce musí umět rozpoznávat lidské emoce, komunikovat, vciťovat…
Občasným propadům v prodejních číslech se žádný obchodní zástupce nevyhne.…
Obchodní zástupci nových a začínajících firem často mají z aktivního…