Čtyři tipy, jak více prodávat Rádi byste navýšili své prodeje? Nejste spokojení se svými obchodními výsledky nebo vidíte prostor pro jejich zlepšení? Máme pro vás čtyři poměrně jednoduché, ale…
Když obchody nejdou: Co dělat při propadu vašich prodejů Každý obchodník někdy zažil situaci, kdy se mu přestalo dařit. To, jestli…
V jednoduchosti je síla: Jak zajistit, že vaší nabídkou klienta doopravdy zaujmete Zákazníci dnes mají ve většině oborů možnost vybírat si z celé řady…
Čtyři zásady úspěšné komunikace s klientem Efektivní komunikace tvoří základ jak mezilidských vztahů, tak i vztahů…
Máte malou prodejní úspěšnost? Možná je problém v kvalitě vašich kontaktů Někdy méně znamená více. Co se týče kontaktů na potenciální klienty, platí…
Pět tipů, jak v krátkém čase vylepšit své obchodní výsledky Rádi byste zlepšili své obchodní výsledky? Procházíte ne zcela úspěšným…
Poslední dva roky se svět radikálně změnil a my s ním. Několik vln…
Když se klient přestane ozývat, aneb Jak nenechat obchod „vyšumět“ Mnoho obchodů nevyjde z toho důvodu, že klient nabídku jednoduše odmítne. V…
3 tipy, jak udělat z jednorázového klienta dlouhodobého Získat nového klienta stojí v průměru pětkrát více, než si udržet toho…
4 základní charakterové typy klientů (a jak s nimi pracovat) Každý jednotlivý případ v obchodě je individuální a je potřeba jej také tak…
Pět nejlepších zdrojů kontaktů na nové potenciální klienty Bez kvalitních kontaktů na nové potenciální klienty nemůže ani hvězdný…
Co dělá úspěšné prodejce úspěšnými? Co odděluje skutečně dlouhodobě úspěšné obchodníky od ostatních? Co…
Jak od stávajících klientů získávat kontakty na nové potenciální zákazníky? Odkazování na nové potenciální zákazníky přímo vašimi současnými klienty je…