Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Pět tipů, jak v krátkém čase vylepšit své obchodní výsledky

Rádi byste zlepšili své obchodní výsledky? Procházíte ne zcela úspěšným obdobím nebo se snažíte navýšit svůj průměrný objem prodeje? Přinášíme vám pět tipů, jak v…

6. ročník konference Zákazník 2030

icon 6. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jak se měnit spolu se zákazníky

Poslední dva roky se svět radikálně změnil a my s ním. Několik vln…

Článek v rámci předplatného Když se klient přestane ozývat, aneb Jak nenechat obchod „vyšumět“

Mnoho obchodů nevyjde z toho důvodu, že klient nabídku jednoduše odmítne. V…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak udělat z jednorázového klienta dlouhodobého

Získat nového klienta stojí v průměru pětkrát více, než si udržet toho…

Článek v rámci předplatného 4 základní charakterové typy klientů (a jak s nimi pracovat)

Každý jednotlivý případ v obchodě je individuální a je potřeba jej také tak…

Článek v rámci předplatného Pět nejlepších zdrojů kontaktů na nové potenciální klienty

Bez kvalitních kontaktů na nové potenciální klienty nemůže ani hvězdný…

Článek v rámci předplatného Co dělá úspěšné prodejce úspěšnými?

Co odděluje skutečně dlouhodobě úspěšné obchodníky od ostatních? Co…

Článek v rámci předplatného Jak od stávajících klientů získávat kontakty na nové potenciální zákazníky?

Odkazování na nové potenciální zákazníky přímo vašimi současnými klienty je…

Článek v rámci předplatného Jak získat důvěru klienta snadno a rychle v osmi krocích

Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už…

Článek v rámci předplatného Čtyři důvody, proč i introvert může být dobrým obchodníkem

Když se řekne „prodejce“, většina lidí si asi v první chvíli vybaví někoho…

Článek v rámci předplatného Stačí nepatrně změnit přístup a můžete se ihned stát lepším prodejcem

Chcete v krátkém časovém horizontu vylepšit své prodejní výsledky? Chcete…

Článek v rámci předplatného Jak co nejdříve poznat klienta, který se vám nevyplatí

Není klient jako klient. A ne vždy se uzavření obchodu vyplatí. Existují…

Článek v rámci předplatného Šest osvědčených rad, které vám pomohou více prodávat

Každý prodejce je jiný a každý má jedinečný prodejní styl. Navíc je nutné…

Výpis 105117 z celkem 765