Rádi byste zlepšili své obchodní výsledky? Procházíte ne zcela úspěšným obdobím nebo se snažíte navýšit svůj průměrný objem prodeje? Přinášíme vám pět tipů, jak v…
Poslední dva roky se svět radikálně změnil a my s ním. Několik vln…
Mnoho obchodů nevyjde z toho důvodu, že klient nabídku jednoduše odmítne. V…
Získat nového klienta stojí v průměru pětkrát více, než si udržet toho…
Každý jednotlivý případ v obchodě je individuální a je potřeba jej také tak…
Bez kvalitních kontaktů na nové potenciální klienty nemůže ani hvězdný…
Co odděluje skutečně dlouhodobě úspěšné obchodníky od ostatních? Co…
Odkazování na nové potenciální zákazníky přímo vašimi současnými klienty je…
Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už…
Když se řekne „prodejce“, většina lidí si asi v první chvíli vybaví někoho…
Chcete v krátkém časovém horizontu vylepšit své prodejní výsledky? Chcete…
Není klient jako klient. A ne vždy se uzavření obchodu vyplatí. Existují…
Každý prodejce je jiný a každý má jedinečný prodejní styl. Navíc je nutné…