Tři tipy, jak přesvědčit klienta k přechodu od konkurence k vaší firmě Oslovujete především klienty, kteří už službu nebo produkt, který nabízíte, mají od konkurence? Ukážeme vám, jak takové zákazníky přesvědčit, že váš produkt je…
Čtyři fatální chyby, kterých se nesmíte dopustit při B2B prodeji Business-to-Business obchodování a Business-to-Customer obchodování jsou si…
„Decision-maker“: Kdo to je, proč musíte mluvit s ním a jak jej poznáte? „Decision-maker“ je anglický termín, který bychom mohli přeložit výrazem „…
3 tipy pro ty, kteří musí v rámci své práce prodávat, ale prodej je jim cizí Prodej není pro všechny. Nebo aspoň ne pro všechny, kteří neprošli žádným…
3 tipy, jak zkrátit průměrnou délku vašeho prodejního cyklu a snadněji dosahovat prodejních cílů Prodejní cyklus, to je celá cesta od bodu A do bodu Z, tj. od počátečního…
Devět neobvyklých, ale užitečných prodejních tipů Moderní doba vyžaduje moderní přístupy. Dvojnásob to potom platí i u…
Čtyři základní osobnostní typy klientů. A tipy, jak k nim přistupovat V dnešní době se již nenosí paušální řešení, která jsou stejná pro všechny.…
Hvězdní prodejci jsou především skvělí vyjednavači. Tři kroky k osvojení umění vyjednávání Umění vyjednávat je jedním ze základních pilířů obchodní problematiky.…
Co klientům na obchodnících nejvíc vadí? A jak se takovému chování vyhnout? Mnoho lidí, kteří jsou vůči svému okolí otravní, si často ani své…
Odmítl vás klient? Pět způsobů, jak neúspěch přetavit v příležitost Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Dá se říci, že v drtivé většině oborů…
Co to je „elevator pitch“ a proč jím musí každý úspěšný prodejce disponovat? V anglickém jazyce můžete v souvislosti s prodejními technikami často…
Deset tipů, jak uzavírat více obchodů Chcete více prodávat? Potřebovali byste si připomenout základní prodejní…
Krize jako příležitost, aneb Jak prodávat i během recese Rostoucí inflace, ceny komodit a energií na vzestupu, vyšší vstupní náklady…