Jako typického prodejce si většinou představíme spíše člověka mladšího věku, ambiciózního a energického. Obchodní zástupci staršího věku nejsou často ani zváni na…
Efektivně prodávat nový, neokoukaný a bezprecedentní produkt je v mnoha…
Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete…
Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a…
Existuje celá řada příčin, díky kterým mohou přestat jít obchody vaší…
Prodej současným a bývalým klientům je u mnoha společností daleko…
Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších…
Víte, jak se pozná skutečně dobrý prodejce? Tak, že dovede svůj styl…
Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný,…
Čím kratší dobu trvá prodejní cyklus od okamžiku prvního kontaktu s …
Pracovat pro malé podniky, které nemají k dispozici velké finanční…
To, jak se oblékáte, má zcela jasný a prokazatelný vliv na to, jak vás lidé…
Co dělají ti nejlepší obchodníci jinak? Kromě určitého osobního charisma,…