3 tipy, jak najít své vlastní, kvalitní kontakty na potenciální klienty Řada obchodníků se při získávání nových kontaktů zaměřuje na kvantitu a příliš ne na kvalitu. Co je s tímto přístupem špatně zřejmě není potřeba nijak rozvádět.…
Tipy pro prodejce, kteří hledají klienty nového start-upu Vyvíjení obchodní činnosti pro začínající „start-up“ může mít v …
Dvě vlastnosti, které obchodníkům nejčastěji brání v úspěchu Úspěch v obchodě je kombinací mnoha různých faktorů. Největší roli však…
Plnění slibů: Prodejní nástroj prodejce i pracovníka zákaznické péče I v dnešní době počítačů, nových technologií a všeobecně dostupných…
Nedaří se vám v B2B obchodování? Víme, v čem dost možná děláte chybu Zdá se vám, že vaše nabídka je zajímavá a váš produkt je pro zákazníky…
Co když jste prodejce vyššího věku? Má to i své výhody Jako typického prodejce si většinou představíme spíše člověka mladšího…
Čtyři rady, jak klientům nabízet nový, nezavedený produkt Efektivně prodávat nový, neokoukaný a bezprecedentní produkt je v mnoha…
Zámožná klientela: Jak efektivně prodávat VIP klientům Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete…
Tři základní koeficienty v analýze úspěšnosti prodejce Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a…
Čelíte propadu v prodeji? Tři věci, které musíte změnit Existuje celá řada příčin, díky kterým mohou přestat jít obchody vaší…
Co musíte jako prodejce udělat, aby se k vám zákazník příště znovu vrátil Prodej současným a bývalým klientům je u mnoha společností daleko…
Proč byste nikdy neměli jít s cenou příliš dolů Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších…
Šest tipů, jak prodat cokoliv komukoliv Víte, jak se pozná skutečně dobrý prodejce? Tak, že dovede svůj styl…