B2B prodej je jiná disciplína než prodej koncovým spotřebitelům (B2C). Zatímco v B2C prodeji častěji rozhodují emoce, v B2B jde více o strategii, vztazích a hlubokém…
Máte skvělý inovativní nápad? Jste schopni vyrobit produkt, který má…
Každý obchodník a každý člověk, co nabízí nějaké produkty nebo služby by…
Efekt „FOMO“ (Fear of Missing Out, tedy strach z promeškání) je mocný…
Proč se některé produkty prodávají snadno a jiné vůbec? Často je na vině…
Vzhledem k tomu, že každý člověk ze své vrozené podstaty hledá…
Je poměrně lehké „usnout na vavřínech“, spadnout do určité rutiny a přestat…
Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích…
Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou…
Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a…
Neúspěch patří k prodeji a je jeho nutnou, mnohdy každodenní součástí.…
Jedním z nejstarších stereotypů týkajících se prodeje je představa, že…
Mnoho firem je ve zvyšování objemu svých prodejů významně závislých na…