Humor: účinný nástroj v marketingu i prodeji Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný, vágní a pouze informativní. Doba sociálních sítí a virálního šíření nahrává obsahům, které…
Snažíte se prodej vždy co nejvíc urychlit? Možná děláte chybu Čím kratší dobu trvá prodejní cyklus od okamžiku prvního kontaktu s …
Tři tipy obchodní zástupce malých firem, jak prodávat více Pracovat pro malé podniky, které nemají k dispozici velké finanční…
Jak udělat na klienta dobrý první dojem? Pomozte si tím, že se vhodně obléknete To, jak se oblékáte, má zcela jasný a prokazatelný vliv na to, jak vás lidé…
Čtyři zvyky těch nejlepších obchodníků Co dělají ti nejlepší obchodníci jinak? Kromě určitého osobního charisma,…
Prodáváte produkty nového start-upu na zavedeném trhu? Máme pro vás několik tipů Silně konkurenční trhy, kde se o přízeň klientely přetahují řady zavedených…
Sebevědomí jako klíč k úspěchu v prodeji. Dá se mu naučit? Slovní spojení „nesebevědomý prodejce“ zní téměř jako vtip. Bez…
Propadly se vám obchodní výsledky? Pak možná děláte jednu z těchto pěti chyb Propad v obchodních výsledcích je něco, čím si čas od času projde každý…
Sháníte B2B klienty pro nový start-up? Tři tipy, jak na to Máte na starosti prodej pro novou firmu nebo jste dokonce sami založili…
Chcete více prodávat? Přesvědčte klienta, že je výjimečný Mnoho prodejců má obavy o to, jestli jejich klienti budou na produkt mít a…
Přišli jste o klienta? Není vše ztraceno. Čtyři způsoby, jak jej získat zpět Pokud věnujete veškerý váš pracovní čas tomu, abyste nacházeli nové…
Dvě netradiční techniky, jak od jednání s klientem přejít k podpisu smlouvy Ukončení „námluv“ a přechod k nabídce, jejímu odsouhlasení a podpisu…
Otevírání uzavřeného případu: Čtyři tipy, jak oslovit klienta, který vás už jednou odmítl To, že vás klient jednou odmítne, ještě neznamená, že se nemůžete v…