Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Humor: účinný nástroj v marketingu i prodeji

Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný, vágní a pouze informativní. Doba sociálních sítí a virálního šíření nahrává obsahům, které…

Článek v rámci předplatného Snažíte se prodej vždy co nejvíc urychlit? Možná děláte chybu

Čím kratší dobu trvá prodejní cyklus od okamžiku prvního kontaktu s …

Článek v rámci předplatného Tři tipy obchodní zástupce malých firem, jak prodávat více

Pracovat pro malé podniky, které nemají k dispozici velké finanční…

Článek v rámci předplatného Jak udělat na klienta dobrý první dojem? Pomozte si tím, že se vhodně obléknete

To, jak se oblékáte, má zcela jasný a prokazatelný vliv na to, jak vás lidé…

Článek v rámci předplatného Čtyři zvyky těch nejlepších obchodníků

Co dělají ti nejlepší obchodníci jinak? Kromě určitého osobního charisma,…

Článek v rámci předplatného Prodáváte produkty nového start-upu na zavedeném trhu? Máme pro vás několik tipů

Silně konkurenční trhy, kde se o přízeň klientely přetahují řady zavedených…

Článek v rámci předplatného Sebevědomí jako klíč k úspěchu v prodeji. Dá se mu naučit?

Slovní spojení „nesebevědomý prodejce“ zní téměř jako vtip. Bez…

Článek v rámci předplatného Propadly se vám obchodní výsledky? Pak možná děláte jednu z těchto pěti chyb

Propad v obchodních výsledcích je něco, čím si čas od času projde každý…

Článek v rámci předplatného Sháníte B2B klienty pro nový start-up? Tři tipy, jak na to

Máte na starosti prodej pro novou firmu nebo jste dokonce sami založili…

Článek v rámci předplatného Chcete více prodávat? Přesvědčte klienta, že je výjimečný

Mnoho prodejců má obavy o to, jestli jejich klienti budou na produkt mít a…

Článek v rámci předplatného Přišli jste o klienta? Není vše ztraceno. Čtyři způsoby, jak jej získat zpět

Pokud věnujete veškerý váš pracovní čas tomu, abyste nacházeli nové…

Článek v rámci předplatného Dvě netradiční techniky, jak od jednání s klientem přejít k podpisu smlouvy

Ukončení „námluv“ a přechod k nabídce, jejímu odsouhlasení a podpisu…

Článek v rámci předplatného Otevírání uzavřeného případu: Čtyři tipy, jak oslovit klienta, který vás už jednou odmítl

To, že vás klient jednou odmítne, ještě neznamená, že se nemůžete v…

Výpis 6678 z celkem 770