Prodej a time management: 3 věci, které vás možná zbytečně připravují o čas V prodeji obecně platí, že dobrý prodejce musí být zároveň skvělý i v time managementu. Jinými slovy, čím efektivněji se svým pracovním časem nakládáte, tím…
Čtyři rady, jak se nenechat vykolejit odmítnutím ze strany klienta Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Pro mnoho lidí znamenají odmítnutí ze…
Několik tipů pro začínající prodejce, kteří mají obavy kvůli svému nízkému věku Někteří začínající prodejci mohou mít kvůli svému nízkému věku obavy, aby…
Potřebujete zlepšit své prodejní výsledky? Poradíme vám, jak na to Procházíte si propadem vašich prodejních čísel? Potřebujete zlepšit své…
Čtyři tipy, jak prodávat nový produkt, který je zatím na trhu neznámý Prodávat produkty v záplavě konkurence je rozhodně těžké. Možná ještě těžší…
Sedm tipů pro prodejní nováčky Jste noví ve světě obchodu? Chcete se stát úspěšným prodejcem? V dnešním…
B2B prodej: Jak poznat, že je vhodný čas firmu oslovit s nabídkou? Načasování je B2B obchodování klíčové. Nové firemní klienty byste měli…
Když se obchodům nedaří: Tři tipy, které vám pomohou postavit se opět na nohy Každý obchodník si tím občas projde. Občasný propad v prodeji je součástí…
Tři překvapivé důvody, proč se vám možná přestalo dařit v prodeji Daří se vám domlouvat obchodní jednání s klienty, ale nakonec z nich…
Jste mladý, začínající prodejce? Poradíme vám, jak na klienty působit profesionálně Častým problémem prodejců, kteří v obchodní kariéře začínají, je, že si…
Procházíte obdobím propadu obchodů? Poradíme vám, jak zase začít prodávat Každému obchodníkovi se čas od času stane, že mu klesnou prodejní čísla.…
Specifika B2B obchodování: Jak uspět při oslovování firemních klientů Někdy se říká, že B2B obchodování je akorát převlečené B2C obchodování,…
3 tipy, co dělat, když má klient kromě vaší nabídky ještě nabídku konkurence V prakticky všech oborech se stává, že klienti neváhají jít k více…