Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Vlastnosti top prodejce ve 21. století

Prodejní svět se za posledních několik let výrazně proměnil, obchodníci se zaměřují na stále užší segmenty trhu a klienti mají daleko vyšší očekávání i přehled o…

Článek v rámci předplatného Proč se nevyplácí klientovi nabízet příliš mnoho variant?

Zní to téměř jako paradox, ale je to tak. Čím více nabídek klientovi dáte,…

Článek v rámci předplatného Pět tipů, jak prezentovat váš produkt skupině klientů

I když je mezi prodejem jednotlivci a prodejem skupině klientů mnoho…

Článek v rámci předplatného 3 tipy pro prodejní nováčky

Někteří lidé se prodejci rodí. Většina z nás se ale tomuto umění musí…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak při obchodní schůzce předcházet námitkám proti ceně

Každý prodejce se bojí námitek proti ceně. Velká část prodejců se ocitne v …

Článek v rámci předplatného Několik tipů pro introverty, kteří chtějí v prodeji získat větší sebevědomí

Prodejní profesi si nejčastěji spojujeme s extrovertní povahou,…

Článek v rámci předplatného Tři tipy, jak se poučit z neúspěšného obchodu

Neúspěch vždy patřil k obchodu a vždy k němu patřit bude. Top obchodníci se…

Článek v rámci předplatného Tajemství prodejního úspěchu? Jednoduchost.

Jedním z cílů prodejce je co nejrychleji a nejefektivněji zjistit potřeby…

Článek v rámci předplatného Zastaralé prodejní metody, které byste měli přestat používat

Jak se mění svět prodeje i očekávání klientů, tak je potřeba posouvat i váš…

Článek v rámci předplatného Jak před uzavřením obchodu poznat, že se vám klient nevyplatí

Jistě každý prodejce někdy zažil klienta, u kterého si po určité době říká,…

Článek v rámci předplatného Čtyři základní principy prodeje, na které nesmíte zapomínat

V prodeji platí, že to, co nabízíte za řešení a za produkty, je až…

Článek v rámci předplatného Pět tipů, jak okamžitě vylepšit své obchodní výsledky

Coby prodejce mnoho věcí neovlivníte. Například stav trhu, kupní síla,…

Článek v rámci předplatného Vyprávění příběhů: Trik, kterým klienta určitě zaujmete

Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro…

Výpis 183195 z celkem 1841