Již odedávna se říká, že šaty dělají člověka. To, jak se oblékáte, má zcela jasný a prokazatelný vliv na to, jak vás lidé vnímají, na vaší kariéru i na vaše obchodní…
Pohovor se v mnohém příliš neliší od klasické obchodní schůzky nebo…
Pokládání těch správných otázek je základem efektivní interakce s…
Úspěch v obchodě vyžaduje kromě teoretických znalostí a praxe i…
Jak se coby nováček co nejrychleji zaučit a začít ve velkém prodávat?…
Prodejce musí pečlivě volit každé slovo, které vypustí z úst při komunikaci…
Řada obchodníků se při získávání nových kontaktů zaměřuje na kvantitu a…
Vyvíjení obchodní činnosti pro začínající „start-up“ může mít v …
Zaujetí klienta po emoční stránce je klíčovým úkolem prodejce. I když by to…
Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů,…
Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého…
Úspěch v obchodě je kombinací mnoha různých faktorů. Největší roli však…
Každý sní o dobré kariéře, velkém platu a zajímavé práci. A mnoho lidí také…