Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Prodáváte produkty nového start-upu na zavedeném trhu? Máme pro vás několik tipů

Silně konkurenční trhy, kde se o přízeň klientely přetahují řady zavedených i mladých firem, mají téměř vždy dvě paradoxní vlastnosti. Zaprvé je díky konkurenci…

Článek v rámci předplatného Sebevědomí jako klíč k úspěchu v prodeji. Dá se mu naučit?

Slovní spojení „nesebevědomý prodejce“ zní téměř jako vtip. Bez…

Článek v rámci předplatného Pět tipů, jak se stát mistrem „networkingu“ a úspěšně rozšiřovat svoji síť kontaktů

Co vlastně znamená anglický výraz „networking“? V češtině pro něj není…

Článek v rámci předplatného Propadly se vám obchodní výsledky? Pak možná děláte jednu z těchto pěti chyb

Propad v obchodních výsledcích je něco, čím si čas od času projde každý…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak překonat klientovu námitku, že produkt už odebírá od jiného dodavatele

Konkurence ve všech oborech je velká. A existuje vysoká šance, že službu…

Článek v rámci předplatného Sháníte B2B klienty pro nový start-up? Tři tipy, jak na to

Máte na starosti prodej pro novou firmu nebo jste dokonce sami založili…

Článek v rámci předplatného Tři psychologické otázky, které recruiteři rádi pokládají na pohovorech

Velká část recruiterů a manažerů stále při pohovorech používá staré…

Článek v rámci předplatného Chcete více prodávat? Přesvědčte klienta, že je výjimečný

Mnoho prodejců má obavy o to, jestli jejich klienti budou na produkt mít a…

Článek v rámci předplatného Přišli jste o klienta? Není vše ztraceno. Čtyři způsoby, jak jej získat zpět

Pokud věnujete veškerý váš pracovní čas tomu, abyste nacházeli nové…

Článek v rámci předplatného Tři způsoby, jak zareagovat, když klient řekne, že nemá zájem

Kterému obchodníkovi se to nestalo? Oslovíte potenciálního klienta, ten si…

Článek v rámci předplatného Dvě netradiční techniky, jak od jednání s klientem přejít k podpisu smlouvy

Ukončení „námluv“ a přechod k nabídce, jejímu odsouhlasení a podpisu…

Článek v rámci předplatného Otevírání uzavřeného případu: Čtyři tipy, jak oslovit klienta, který vás už jednou odmítl

To, že vás klient jednou odmítne, ještě neznamená, že se nemůžete v…

Článek v rámci předplatného Tři tipy, jak přesvědčit klienta k přechodu od konkurence k vaší firmě

Oslovujete především klienty, kteří už službu nebo produkt, který nabízíte,…

Výpis 4052 z celkem 1836