Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Tři nejlepší fráze, kterými zahájit B2B obchodní jednání

V mnoha případech se výsledek obchodního jednání rozhodne v prvních několika málo minutách schůzky s klientem. To, jestli od vás zákazník produkt koupí nebo ne, do…

Článek v rámci předplatného Když klient řekne, že si nabídku chce rozmyslet. Co dělat dál?

Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku obchodníka,…

Článek v rámci předplatného Na co se klienta neptat: Otázky, které byste neměli vyslovit během prodejní schůzky

Vhodné otázky a dotazování klienta jsou pro úspěch obchodní schůzky…

Článek v rámci předplatného Plnění slibů: Prodejní nástroj prodejce i pracovníka zákaznické péče

I v dnešní době počítačů, nových technologií a všeobecně dostupných dat je…

Článek v rámci předplatného Nedaří se vám v B2B obchodování? Víme, v čem dost možná děláte chybu

Zdá se vám, že vaše nabídka je zajímavá a váš produkt je pro zákazníky…

Článek v rámci předplatného Pokud chcete klientovi cokoliv prodat, nesmíte ho zahltit informacemi

Jak uvádí slavná studie Microsoftu, průměrný člověk má schopnost udržet…

Článek v rámci předplatného Co když jste prodejce vyššího věku? Má to i své výhody

Jako typického prodejce si většinou představíme spíše člověka mladšího…

Článek v rámci předplatného Kvalitativní a kvantitativní přidaná hodnota: Jak tento koncept využít při prodeji

V každém myslitelném oboru budete vždy bojovat s konkurencí. Klienti budou…

Článek v rámci předplatného Jak si vybudovat silnou osobní značku a naučit sám sebe lépe „prodávat“

Existuje rčení, které říká, že dobrý prodejce dovede prodat naprosto…

Článek v rámci předplatného Jaké má klient finanční možnosti? Otázky, které vám pomohou to zjistit

Otázka rozpočtu je pro všechny zúčastněné v obchodním jednání zcela…

Článek v rámci předplatného Čtyři rady, jak klientům nabízet nový, nezavedený produkt

Efektivně prodávat nový, neokoukaný a bezprecedentní produkt je v mnoha…

Článek v rámci předplatného Zámožná klientela: Jak efektivně prodávat VIP klientům

Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete…

Článek v rámci předplatného Tři základní koeficienty v analýze úspěšnosti prodejce

Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a…

Výpis 1426 z celkem 1838