Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Hvězdní prodejci jsou především skvělí vyjednavači. Tři kroky k osvojení umění vyjednávání

Umění vyjednávat je jedním ze základních pilířů obchodní problematiky. Pokud mluvíte s klientem, většinou již z jeho strany existuje menší či větší zájem, a kromě…

Článek v rámci předplatného Nejdůležitější vlastnosti úspěšného prodejce? Vytrvalost a odolnost vůči neúspěchu

Často se setkáváme se seznamy nejdůležitějších vlastností, které musí mít…

Článek v rámci předplatného Chcete s klientem uzavřít obchod? Musíte mít obchodní schůzku neustále pod kontrolou

Existuje mnoho důvodů, proč byste vy coby obchodník měli mít hlavní…

Článek v rámci předplatného Co klientům na obchodnících nejvíc vadí? A jak se takovému chování vyhnout?

Mnoho lidí, kteří jsou vůči svému okolí otravní, si často ani své…

Článek v rámci předplatného Jak nepůsobit jako vlezlý obchodník, ale jako profesionální konzultant, kterému mohou klienti věřit?

Mnozí klienti si prodejce podvědomě spojují s nekalými praktikami, jako je…

Článek v rámci předplatného Odmítl vás klient? Pět způsobů, jak neúspěch přetavit v příležitost

Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Dá se říci, že v drtivé většině oborů…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak potenciálnímu klientovi ukázat, že jej respektujete

Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého…

Článek v rámci předplatného Proč se nesmíte během schůzky s klientem vyhýbat nepříjemným tématům

Stává se vám, že jednání s potenciálním klientem probíhá podle vás dobře,…

Článek v rámci předplatného Co to je „elevator pitch“ a proč jím musí každý úspěšný prodejce disponovat?

V anglickém jazyce můžete v souvislosti s prodejními technikami často…

Článek v rámci předplatného Deset tipů, jak uzavírat více obchodů

Chcete více prodávat? Potřebovali byste si připomenout základní prodejní…

Článek v rámci předplatného Krize jako příležitost, aneb Jak prodávat i během recese

Rostoucí inflace, ceny komodit a energií na vzestupu, vyšší vstupní náklady…

Článek v rámci předplatného Vyprávění příběhů: Účinný prodejní nástroj, který se ale málo využívá

Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro…

Výpis 6678 z celkem 1839