V prodeji nejde o vás: Uzavírejte víc obchodů tím, že se zaměříte na potřeby klienta Jedním z častých neduhů prodejců napříč všemi obory je, že mluví víc o sobě a svých produktech než o potřebách klienta. A přitom právě zaměření na klienta je…
Jak reagovat, když chce klient ukončit schůzku s tím, že si musí nabídku promyslet Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku…
Zkoušíte znovu oslovit klienta, který vás už jednou odmítl? Zde jsou čtyři tipy, jak na to Produkty se vyvíjí, situace na trhu se neustále mění a lidé mění názory. Z&…
Tipy, jak vytvořit nový produkt, o který bude mezi klienty zájem a bude se vám snadno prodávat Proč se některé produkty prodávají snadno a jiné vůbec? Často je na vině…
5 tipů, co dělat a říkat, když se klientovi zdá vaše nabídka příliš drahá Mnoho prodejců je vykolejeno, když klient řekne, že nabídka je příliš…
Co dělat, když už má potenciální klient dodavatele a nechce s vámi nic řešit? Vzhledem k tomu, že každý člověk ze své vrozené podstaty hledá…
Když jsme před pěti lety začínali s Koupelnami Syrový, měl jsem představu…
B2B obchodování: Čtyři otázky, které vždy musíte položit každému klientovi Prodej je do velké míry o pokládání těch správných otázek, které konverzaci…
Co odpovědět, když po vás klient během schůzky chce slevu Sleva z plné ceny produktu může být mocný přesvědčovací nástroj i…
Osobní audit obchodníka: Udělejte si revizi svých obchodních technik Je poměrně lehké „usnout na vavřínech“, spadnout do určité rutiny a přestat…
Prvních několik minut obchodní schůzky je klíčových. Co během nich musíte udělat? Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v&…
Procházíte propadem v prodeji? Poradíme vám, jak se vrátit zpět do zelených čísel Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích…
Co dělat, když si chce potenciální B2B klient nabízenou službu řešit interně Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou…