Velká část recruiterů a manažerů stále při pohovorech používá staré otřepané otázky. „Kde se vidíte za 5 let?“, „Jaké jsou vaše silné a slabé stránky?“ Na tyto…
Mnoho prodejců má obavy o to, jestli jejich klienti budou na produkt mít a…
Pokud věnujete veškerý váš pracovní čas tomu, abyste nacházeli nové…
Kterému obchodníkovi se to nestalo? Oslovíte potenciálního klienta, ten si…
Ukončení „námluv“ a přechod k nabídce, jejímu odsouhlasení a podpisu…
To, že vás klient jednou odmítne, ještě neznamená, že se nemůžete v…
Oslovujete především klienty, kteří už službu nebo produkt, který nabízíte,…
Vztah mezi klientem a prodejcem má svoje zákonitosti, a pokud chcete…
Co dělají skutečně úspěšní obchodníci jinak? Co odděluje dlouhodobě úspěšné…
Prodejce je člověk, který musí potenciálnímu zákazníkovi nabídnout řešení…
Business-to-Business obchodování a Business-to-Customer obchodování jsou si…
„Decision-maker“ je anglický termín, který bychom mohli přeložit výrazem „…
Prodej není pro všechny. Nebo aspoň ne pro všechny, kteří neprošli žádným…