Pět základních technik v B2B prodeji B2B prodej je jiná disciplína než prodej koncovým spotřebitelům (B2C). Zatímco v B2C prodeji častěji rozhodují emoce, v B2B jde více o strategii, vztazích a hlubokém…
Jak se zbavit nejistoty a stresu před obchodní schůzkou nebo telefonátem Obchodní schůzky i telefonní hovory bývají pro většinu prodejců zdrojem…
Pracujete jako prodejce pro start-up? Poradíme vám, jak najít první klienty Máte skvělý inovativní nápad? Jste schopni vyrobit produkt, který má…
Poznej svého klienta: 3 způsoby, jak lépe poznat profil vašeho ideálního zákazníka Každý obchodník a každý člověk, co nabízí nějaké produkty nebo služby by…
Jste noví v obchodním týmu? Jak se co nejrychleji zaučit a začít prodávat Nastoupili jste nově do prodejního týmu a chcete začít co nejdříve…
Efekt „FOMO“: Jak tento psychologický koncept využít při prodeji Efekt „FOMO“ (Fear of Missing Out, tedy strach z promeškání) je mocný…
V prodeji nejde o vás: Uzavírejte víc obchodů tím, že se zaměříte na potřeby klienta Jedním z častých neduhů prodejců napříč všemi obory je, že mluví víc o…
Jak reagovat, když chce klient ukončit schůzku s tím, že si musí nabídku promyslet Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku…
Zkoušíte znovu oslovit klienta, který vás už jednou odmítl? Zde jsou čtyři tipy, jak na to Produkty se vyvíjí, situace na trhu se neustále mění a lidé mění názory. Z&…
Tipy, jak vytvořit nový produkt, o který bude mezi klienty zájem a bude se vám snadno prodávat Proč se některé produkty prodávají snadno a jiné vůbec? Často je na vině…
5 tipů, co dělat a říkat, když se klientovi zdá vaše nabídka příliš drahá Mnoho prodejců je vykolejeno, když klient řekne, že nabídka je příliš…
Co dělat, když už má potenciální klient dodavatele a nechce s vámi nic řešit? Vzhledem k tomu, že každý člověk ze své vrozené podstaty hledá…
Když jsme před pěti lety začínali s Koupelnami Syrový, měl jsem představu…