Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak zkrátit průměrnou délku vašeho prodejního cyklu a snadněji dosahovat prodejních cílů

Prodejní cyklus, to je celá cesta od bodu A do bodu Z, tj. od počátečního oslovení klienta až po samotný podpis smlouvy, dodání zboží č služby a následnou…

Článek v rámci předplatného Úvodních 10 vteřin jednání s klientem je klíčových. Čtyři tipy, jak je maximálně využít

Začátek jednání je často předvojem jeho průběhu a bez nadsázky se dá říci,…

Článek v rámci předplatného Devět neobvyklých, ale užitečných prodejních tipů

Moderní doba vyžaduje moderní přístupy. Dvojnásob to potom platí i u…

Článek v rámci předplatného Čtyři základní osobnostní typy klientů. A tipy, jak k nim přistupovat

V dnešní době se již nenosí paušální řešení, která jsou stejná pro všechny.…

Článek v rámci předplatného Hvězdní prodejci jsou především skvělí vyjednavači. Tři kroky k osvojení umění vyjednávání

Umění vyjednávat je jedním ze základních pilířů obchodní problematiky.…

Článek v rámci předplatného Nejdůležitější vlastnosti úspěšného prodejce? Vytrvalost a odolnost vůči neúspěchu

Často se setkáváme se seznamy nejdůležitějších vlastností, které musí mít…

Článek v rámci předplatného Chcete s klientem uzavřít obchod? Musíte mít obchodní schůzku neustále pod kontrolou

Existuje mnoho důvodů, proč byste vy coby obchodník měli mít hlavní…

Článek v rámci předplatného Co klientům na obchodnících nejvíc vadí? A jak se takovému chování vyhnout?

Mnoho lidí, kteří jsou vůči svému okolí otravní, si často ani své…

Článek v rámci předplatného Jak nepůsobit jako vlezlý obchodník, ale jako profesionální konzultant, kterému mohou klienti věřit?

Mnozí klienti si prodejce podvědomě spojují s nekalými praktikami, jako je…

Článek v rámci předplatného Odmítl vás klient? Pět způsobů, jak neúspěch přetavit v příležitost

Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Dá se říci, že v drtivé většině oborů…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak potenciálnímu klientovi ukázat, že jej respektujete

Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého…

Článek v rámci předplatného Proč se nesmíte během schůzky s klientem vyhýbat nepříjemným tématům

Stává se vám, že jednání s potenciálním klientem probíhá podle vás dobře,…

Výpis 92104 z celkem 1869