Skryté obavy klienta: Jak je využít při obchodní schůzce Z obchodního hlediska má pro prodejce strach klienta velký význam. Všichni lidé (včetně zákazníků) se ve skrytu duše něčeho obávají, ať už je to…
Generace Z: Jak úspěšně prodávat mladým zákazníkům Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a…
Zajímá vaše potenciální klienty pouze cena a nedoceňují kvality vašeho produktu? Máme tři tipy, co s tím Víceméně u všech klientů hraje cena zcela zásadní roli v jejich…
Jak se poučit z nepovedeného obchodu Neúspěch patří k prodeji a je jeho nutnou, mnohdy každodenní součástí.…
Pozitivní výrazy a fráze, které vám pomohou lépe prodávat Přemýšlíte, jak vylepšit vaši prodejní prezentaci? Pokoušíte se složitě…
Čtyři tipy, díky kterým přestanete být vtíravým a otravným prodejcem Jedním z nejstarších stereotypů týkajících se prodeje je představa, že…
Kdo, co, za kolik, kdy? Čtyři otázky, které musíte mít vyjasněné, abyste mohli dát klientovi nabídku, kterou neodmítne Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout něco, čemu se říká…
Čtyři věty, které vám během jednání s klientem pomohou plynule přejít k podpisu smlouvy Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší…
Co to je „upselling“ a jak tuto techniku využít v prodejní praxi Mnoho firem je ve zvyšování objemu svých prodejů významně závislých na…
Proč musí obchodníci dbát o svůj zevnějšek Již odedávna se říká, že šaty dělají člověka. To, jak se oblékáte, má zcela…
Chystáte se na pohovor na prodejní pozici? Máme pro vás tři tipy Pohovor se v mnohém příliš neliší od klasické obchodní schůzky nebo…
Čtyři hloupé otázky, které prodejci klientům často pokládají, a přitom by se jim měli vyhnout Pokládání těch správných otázek je základem efektivní interakce s…
Nedaří se vám v prodeji? Tři věci, které možná děláte a které vám brání v úspěchu Úspěch v obchodě vyžaduje kromě teoretických znalostí a praxe i…