B2B obchodování: Čtyři otázky, které vždy musíte položit každému klientovi Prodej je do velké míry o pokládání těch správných otázek, které konverzaci navedou nenásilně tam, kam potřebujete. Ani v B2B oblasti pak je potřeba…
Co odpovědět, když po vás klient během schůzky chce slevu Sleva z plné ceny produktu může být mocný přesvědčovací nástroj i…
Osobní audit obchodníka: Udělejte si revizi svých obchodních technik Je poměrně lehké „usnout na vavřínech“, spadnout do určité rutiny a přestat…
Prvních několik minut obchodní schůzky je klíčových. Co během nich musíte udělat? Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v&…
Procházíte propadem v prodeji? Poradíme vám, jak se vrátit zpět do zelených čísel Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích…
Co dělat, když si chce potenciální B2B klient nabízenou službu řešit interně Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou…
Skryté obavy klienta: Jak je využít při obchodní schůzce Z obchodního hlediska má pro prodejce strach klienta velký význam.…
Generace Z: Jak úspěšně prodávat mladým zákazníkům Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a…
Zajímá vaše potenciální klienty pouze cena a nedoceňují kvality vašeho produktu? Máme tři tipy, co s tím Víceméně u všech klientů hraje cena zcela zásadní roli v jejich…
Jak se poučit z nepovedeného obchodu Neúspěch patří k prodeji a je jeho nutnou, mnohdy každodenní součástí.…
Pozitivní výrazy a fráze, které vám pomohou lépe prodávat Přemýšlíte, jak vylepšit vaši prodejní prezentaci? Pokoušíte se složitě…
Čtyři tipy, díky kterým přestanete být vtíravým a otravným prodejcem Jedním z nejstarších stereotypů týkajících se prodeje je představa, že…
Kdo, co, za kolik, kdy? Čtyři otázky, které musíte mít vyjasněné, abyste mohli dát klientovi nabídku, kterou neodmítne Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout něco, čemu se říká…