Dvě vlastnosti, které obchodníkům nejčastěji brání v úspěchu Úspěch v obchodě je kombinací mnoha různých faktorů. Největší roli však hraje samotné smýšlení obchodníků. Které dvě vlastnosti nejčastěji prodejcům znemožňují…
Tři tipy pro mladé pracovníky na začátku kariéry Každý sní o dobré kariéře, velkém platu a zajímavé práci. A mnoho lidí také…
Chcete si získat důvěru potenciálního zákazníka? Osm tipů, jak na to Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už…
Tři nejlepší fráze, kterými zahájit B2B obchodní jednání V mnoha případech se výsledek obchodního jednání rozhodne v …
Když klient řekne, že si nabídku chce rozmyslet. Co dělat dál? Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku…
Na co se klienta neptat: Otázky, které byste neměli vyslovit během prodejní schůzky Vhodné otázky a dotazování klienta jsou pro úspěch obchodní schůzky…
Plnění slibů: Prodejní nástroj prodejce i pracovníka zákaznické péče I v dnešní době počítačů, nových technologií a všeobecně dostupných…
Nedaří se vám v B2B obchodování? Víme, v čem dost možná děláte chybu Zdá se vám, že vaše nabídka je zajímavá a váš produkt je pro zákazníky…
Pokud chcete klientovi cokoliv prodat, nesmíte ho zahltit informacemi Jak uvádí slavná studie Microsoftu, průměrný člověk má schopnost udržet…
Co když jste prodejce vyššího věku? Má to i své výhody Jako typického prodejce si většinou představíme spíše člověka mladšího…
Kvalitativní a kvantitativní přidaná hodnota: Jak tento koncept využít při prodeji V každém myslitelném oboru budete vždy bojovat s konkurencí. Klienti budou…
Jak si vybudovat silnou osobní značku a naučit sám sebe lépe „prodávat“ Existuje rčení, které říká, že dobrý prodejce dovede prodat naprosto…
Jaké má klient finanční možnosti? Otázky, které vám pomohou to zjistit Otázka rozpočtu je pro všechny zúčastněné v obchodním jednání zcela…