Plnění slibů: Prodejní nástroj prodejce i pracovníka zákaznické péče I v dnešní době počítačů, nových technologií a všeobecně dostupných dat je slib jedné osoby té druhé něco, co podnítí zvědavost klienta a rozhodně zvýší…
Nedaří se vám v B2B obchodování? Víme, v čem dost možná děláte chybu Zdá se vám, že vaše nabídka je zajímavá a váš produkt je pro zákazníky…
Pokud chcete klientovi cokoliv prodat, nesmíte ho zahltit informacemi Jak uvádí slavná studie Microsoftu, průměrný člověk má schopnost udržet…
Co když jste prodejce vyššího věku? Má to i své výhody Jako typického prodejce si většinou představíme spíše člověka mladšího…
Kvalitativní a kvantitativní přidaná hodnota: Jak tento koncept využít při prodeji V každém myslitelném oboru budete vždy bojovat s konkurencí. Klienti budou…
Jak si vybudovat silnou osobní značku a naučit sám sebe lépe „prodávat“ Existuje rčení, které říká, že dobrý prodejce dovede prodat naprosto…
Jaké má klient finanční možnosti? Otázky, které vám pomohou to zjistit Otázka rozpočtu je pro všechny zúčastněné v obchodním jednání zcela…
Čtyři rady, jak klientům nabízet nový, nezavedený produkt Efektivně prodávat nový, neokoukaný a bezprecedentní produkt je v mnoha…
Zámožná klientela: Jak efektivně prodávat VIP klientům Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete…
Tři základní koeficienty v analýze úspěšnosti prodejce Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a…
Čelíte propadu v prodeji? Tři věci, které musíte změnit Existuje celá řada příčin, díky kterým mohou přestat jít obchody vaší…
Osobní setkávání a jednání: Klíč k úspěchu v prodeji Firem je v každém oboru nespočet. A ještě více je obchodníků, kteří je…
Čtyři fatální chyby, kvůli kterým klienti nejčastěji odmítají nabídky prodejců Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý…