Čtyři věty, které vám během jednání s klientem pomohou plynule přejít k podpisu smlouvy Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší nabídkou, domluvily se hrubé podmínky obchodu, klient se vším souhlasí. Teď přichází chvíle,…
Co to je „upselling“ a jak tuto techniku využít v prodejní praxi Mnoho firem je ve zvyšování objemu svých prodejů významně závislých na…
Proč musí obchodníci dbát o svůj zevnějšek Již odedávna se říká, že šaty dělají člověka. To, jak se oblékáte, má zcela…
Chystáte se na pohovor na prodejní pozici? Máme pro vás tři tipy Pohovor se v mnohém příliš neliší od klasické obchodní schůzky nebo…
Čtyři hloupé otázky, které prodejci klientům často pokládají, a přitom by se jim měli vyhnout Pokládání těch správných otázek je základem efektivní interakce s…
Nedaří se vám v prodeji? Tři věci, které možná děláte a které vám brání v úspěchu Úspěch v obchodě vyžaduje kromě teoretických znalostí a praxe i…
Jste v prodeji nováčci? Máme pro vás sedm tipů Jak se coby nováček co nejrychleji zaučit a začít ve velkém prodávat?…
Věty a fráze, které by měli prodejci vypustit ze svého slovníku Prodejce musí pečlivě volit každé slovo, které vypustí z úst při komunikaci…
3 tipy, jak najít své vlastní, kvalitní kontakty na potenciální klienty Řada obchodníků se při získávání nových kontaktů zaměřuje na kvantitu a…
Tipy pro prodejce, kteří hledají klienty nového start-upu Vyvíjení obchodní činnosti pro začínající „start-up“ může mít v …
Když chcete prodávat, musíte útočit na city: Tipy, jak působit na klienty na emoční rovině Zaujetí klienta po emoční stránce je klíčovým úkolem prodejce. I když by to…
Jak klientovi pomoci překonat status quo pomocí otázky „Proč“? Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů,…
5 způsobů, jak potenciálnímu B2B zákazníkovi prokázat respekt a získat si tak jeho důvěru Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého…