Co musíte jako prodejce udělat, aby se k vám zákazník příště znovu vrátil Prodej současným a bývalým klientům je u mnoha společností daleko lukrativnější prodejní aktivitou, než akvizice nové klientely. V ideálním případě by si měl…
Proč byste nikdy neměli jít s cenou příliš dolů Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších…
Šest tipů, jak prodat cokoliv komukoliv Víte, jak se pozná skutečně dobrý prodejce? Tak, že dovede svůj styl…
Humor: účinný nástroj v marketingu i prodeji Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný,…
Každé úspěšné obchodní jednání musí dosáhnout těchto tří cílů Ať už se věnujete prodeji v jakémkoliv odvětví, obecné vzorce se u…
Chcete více prodávat? Začněte během schůzek s klienty používat tyto fráze První schůzka s klientem zpravidla rozhodne, jestli od vás zákazník váš…
Snažíte se prodej vždy co nejvíc urychlit? Možná děláte chybu Čím kratší dobu trvá prodejní cyklus od okamžiku prvního kontaktu s …
Tři tipy obchodní zástupce malých firem, jak prodávat více Pracovat pro malé podniky, které nemají k dispozici velké finanční…
Získejte si ihned sympatie klienta ve čtyřech krocích Jedna z nejstarších a nejpravdivějších pouček, která stále platí i dnes,…
Jak udělat na klienta dobrý první dojem? Pomozte si tím, že se vhodně obléknete To, jak se oblékáte, má zcela jasný a prokazatelný vliv na to, jak vás lidé…
Když má klient výhrady k nabídce: Jak se s nimi vypořádat v pěti krocích Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může ale…
Čtyři zvyky těch nejlepších obchodníků Co dělají ti nejlepší obchodníci jinak? Kromě určitého osobního charisma,…
Prodáváte produkty nového start-upu na zavedeném trhu? Máme pro vás několik tipů Silně konkurenční trhy, kde se o přízeň klientely přetahují řady zavedených…