Pokud věnujete veškerý váš pracovní čas tomu, abyste nacházeli nové klienty, ale během toho vám odchází ti stávající, měli byste přehodnotit vaše priority. Pokud se…
Kterému obchodníkovi se to nestalo? Oslovíte potenciálního klienta, ten si…
Ukončení „námluv“ a přechod k nabídce, jejímu odsouhlasení a podpisu…
To, že vás klient jednou odmítne, ještě neznamená, že se nemůžete v…
Oslovujete především klienty, kteří už službu nebo produkt, který nabízíte,…
Vztah mezi klientem a prodejcem má svoje zákonitosti, a pokud chcete…
Co dělají skutečně úspěšní obchodníci jinak? Co odděluje dlouhodobě úspěšné…
Prodejce je člověk, který musí potenciálnímu zákazníkovi nabídnout řešení…
Business-to-Business obchodování a Business-to-Customer obchodování jsou si…
„Decision-maker“ je anglický termín, který bychom mohli přeložit výrazem „…
Prodej není pro všechny. Nebo aspoň ne pro všechny, kteří neprošli žádným…
Prodejní cyklus, to je celá cesta od bodu A do bodu Z, tj. od počátečního…
Začátek jednání je často předvojem jeho průběhu a bez nadsázky se dá říci,…