Sebevědomí jako klíč k úspěchu v prodeji. Dá se mu naučit? Slovní spojení „nesebevědomý prodejce“ zní téměř jako vtip. Bez dostatečného sebevědomí totiž nikdy v obchodě uspět nemůžete a velmi brzy prodejcem být přestanete.…
Pět tipů, jak se stát mistrem „networkingu“ a úspěšně rozšiřovat svoji síť kontaktů Co vlastně znamená anglický výraz „networking“? V češtině pro něj není…
Propadly se vám obchodní výsledky? Pak možná děláte jednu z těchto pěti chyb Propad v obchodních výsledcích je něco, čím si čas od času projde každý…
3 tipy, jak překonat klientovu námitku, že produkt už odebírá od jiného dodavatele Konkurence ve všech oborech je velká. A existuje vysoká šance, že službu…
Sháníte B2B klienty pro nový start-up? Tři tipy, jak na to Máte na starosti prodej pro novou firmu nebo jste dokonce sami založili…
Tři psychologické otázky, které recruiteři rádi pokládají na pohovorech Velká část recruiterů a manažerů stále při pohovorech používá staré…
Chcete více prodávat? Přesvědčte klienta, že je výjimečný Mnoho prodejců má obavy o to, jestli jejich klienti budou na produkt mít a…
Přišli jste o klienta? Není vše ztraceno. Čtyři způsoby, jak jej získat zpět Pokud věnujete veškerý váš pracovní čas tomu, abyste nacházeli nové…
Tři způsoby, jak zareagovat, když klient řekne, že nemá zájem Kterému obchodníkovi se to nestalo? Oslovíte potenciálního klienta, ten si…
Dvě netradiční techniky, jak od jednání s klientem přejít k podpisu smlouvy Ukončení „námluv“ a přechod k nabídce, jejímu odsouhlasení a podpisu…
Otevírání uzavřeného případu: Čtyři tipy, jak oslovit klienta, který vás už jednou odmítl To, že vás klient jednou odmítne, ještě neznamená, že se nemůžete v…
Tři tipy, jak přesvědčit klienta k přechodu od konkurence k vaší firmě Oslovujete především klienty, kteří už službu nebo produkt, který nabízíte,…
4 věci, které nikdy nesmíte klientovi říct Vztah mezi klientem a prodejcem má svoje zákonitosti, a pokud chcete…