Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Přišli jste o klienta? Není vše ztraceno. Čtyři způsoby, jak jej získat zpět

Pokud věnujete veškerý váš pracovní čas tomu, abyste nacházeli nové klienty, ale během toho vám odchází ti stávající, měli byste přehodnotit vaše priority. Pokud se…

Článek v rámci předplatného Tři způsoby, jak zareagovat, když klient řekne, že nemá zájem

Kterému obchodníkovi se to nestalo? Oslovíte potenciálního klienta, ten si…

Článek v rámci předplatného Dvě netradiční techniky, jak od jednání s klientem přejít k podpisu smlouvy

Ukončení „námluv“ a přechod k nabídce, jejímu odsouhlasení a podpisu…

Článek v rámci předplatného Otevírání uzavřeného případu: Čtyři tipy, jak oslovit klienta, který vás už jednou odmítl

To, že vás klient jednou odmítne, ještě neznamená, že se nemůžete v…

Článek v rámci předplatného Tři tipy, jak přesvědčit klienta k přechodu od konkurence k vaší firmě

Oslovujete především klienty, kteří už službu nebo produkt, který nabízíte,…

Článek v rámci předplatného 4 věci, které nikdy nesmíte klientovi říct

Vztah mezi klientem a prodejcem má svoje zákonitosti, a pokud chcete…

Článek v rámci předplatného Co musíte dělat jinak, abyste se stali skutečně hvězdným prodejcem?

Co dělají skutečně úspěšní obchodníci jinak? Co odděluje dlouhodobě úspěšné…

Článek v rámci předplatného Vyvolejte v potenciálním klientovi pocit urgence pomocí deseti chytrých otázek

Prodejce je člověk, který musí potenciálnímu zákazníkovi nabídnout řešení…

Článek v rámci předplatného Čtyři fatální chyby, kterých se nesmíte dopustit při B2B prodeji

Business-to-Business obchodování a Business-to-Customer obchodování jsou si…

Článek v rámci předplatného „Decision-maker“: Kdo to je, proč musíte mluvit s ním a jak jej poznáte?

„Decision-maker“ je anglický termín, který bychom mohli přeložit výrazem „…

Článek v rámci předplatného 3 tipy pro ty, kteří musí v rámci své práce prodávat, ale prodej je jim cizí

Prodej není pro všechny. Nebo aspoň ne pro všechny, kteří neprošli žádným…

Článek v rámci předplatného Úvodních 10 vteřin jednání s klientem je klíčových. Čtyři tipy, jak je maximálně využít

Začátek jednání je často předvojem jeho průběhu a bez nadsázky se dá říci,…

Výpis 144156 z celkem 1932