Přišli jste o klienta? Není vše ztraceno. Čtyři způsoby, jak jej získat zpět Pokud věnujete veškerý váš pracovní čas tomu, abyste nacházeli nové klienty, ale během toho vám odchází ti stávající, měli byste přehodnotit vaše priority. Pokud se…
Tři způsoby, jak zareagovat, když klient řekne, že nemá zájem Kterému obchodníkovi se to nestalo? Oslovíte potenciálního klienta, ten si…
Dvě netradiční techniky, jak od jednání s klientem přejít k podpisu smlouvy Ukončení „námluv“ a přechod k nabídce, jejímu odsouhlasení a podpisu…
Otevírání uzavřeného případu: Čtyři tipy, jak oslovit klienta, který vás už jednou odmítl To, že vás klient jednou odmítne, ještě neznamená, že se nemůžete v…
Tři tipy, jak přesvědčit klienta k přechodu od konkurence k vaší firmě Oslovujete především klienty, kteří už službu nebo produkt, který nabízíte,…
4 věci, které nikdy nesmíte klientovi říct Vztah mezi klientem a prodejcem má svoje zákonitosti, a pokud chcete…
Co musíte dělat jinak, abyste se stali skutečně hvězdným prodejcem? Co dělají skutečně úspěšní obchodníci jinak? Co odděluje dlouhodobě úspěšné…
Vyvolejte v potenciálním klientovi pocit urgence pomocí deseti chytrých otázek Prodejce je člověk, který musí potenciálnímu zákazníkovi nabídnout řešení…
Čtyři fatální chyby, kterých se nesmíte dopustit při B2B prodeji Business-to-Business obchodování a Business-to-Customer obchodování jsou si…
„Decision-maker“: Kdo to je, proč musíte mluvit s ním a jak jej poznáte? „Decision-maker“ je anglický termín, který bychom mohli přeložit výrazem „…
3 tipy pro ty, kteří musí v rámci své práce prodávat, ale prodej je jim cizí Prodej není pro všechny. Nebo aspoň ne pro všechny, kteří neprošli žádným…
3 tipy, jak zkrátit průměrnou délku vašeho prodejního cyklu a snadněji dosahovat prodejních cílů Prodejní cyklus, to je celá cesta od bodu A do bodu Z, tj. od počátečního…
Úvodních 10 vteřin jednání s klientem je klíčových. Čtyři tipy, jak je maximálně využít Začátek jednání je často předvojem jeho průběhu a bez nadsázky se dá říci,…