Sedm tipů, jak si může prodejce udržet pozitivní nadhled Prodejní profese je většinou psychicky náročným zaměstnáním. Vaše výsledky jsou ale zároveň do vysoké míry závislé na vašem rozpoložení a na tom, jestli si udržujete…
Jak poznáte, zda se vyplatí klientovi věnovat čas? Použijte metodu „BANT“ Jedním z hlavních úkolů prodejce během první schůzky nebo prvního…
4 tipy, jak hledat (a nacházet) nové potenciální klienty Ať už je naše klientská základna jakkoliv velká a oddanost klientů…
Jak v roce 2025 překonat všechny své dosavadní prodejní výsledky Rádi byste dosahovali lepších prodejních výsledků? Nedaří se vám teď tak,…
Tři tipy, jak prodávat vaše produkty na novém, nezavedeném trhu Většina obchodních pozic se nachází v rámci trhů a odvětví, která jsou…
Čtyři vlastnosti dlouhodobě úspěšných obchodníků Prodej a umění obchodovat je vlastně komplexem různých osobnostních…
Čtyři nejčastější chyby během obchodní schůzky, kvůli kterým obchod s klientem neuzavřete Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní…
Pět základních technik v B2B prodeji B2B prodej je jiná disciplína než prodej koncovým spotřebitelům (B2C).…
Jak se zbavit nejistoty a stresu před obchodní schůzkou nebo telefonátem Obchodní schůzky i telefonní hovory bývají pro většinu prodejců zdrojem…
Pracujete jako prodejce pro start-up? Poradíme vám, jak najít první klienty Máte skvělý inovativní nápad? Jste schopni vyrobit produkt, který má…
Poznej svého klienta: 3 způsoby, jak lépe poznat profil vašeho ideálního zákazníka Každý obchodník a každý člověk, co nabízí nějaké produkty nebo služby by…
Jste noví v obchodním týmu? Jak se co nejrychleji zaučit a začít prodávat Nastoupili jste nově do prodejního týmu a chcete začít co nejdříve…
Efekt „FOMO“: Jak tento psychologický koncept využít při prodeji Efekt „FOMO“ (Fear of Missing Out, tedy strach z promeškání) je mocný…